Ga naar inhoud


[TF ALG] Wat is precies het verschil tussen een 7700 en een 7710 HD PVR?


lennie

Aanbevolen berichten

Ben op zoek naar een HD-vervanger voor mijn TF4000PVR. (Niet alleen vanwege HD-TV maar ook vanwege toenemende en onoplosbare problemen met die 4000; zie mijn eerdere berichten).

Heb al wat rondgekeken op het forum maar kom er niet uit.

Wat is precies het verschil tussen een 7700 en een 7710 HD PVR?

Als ik het aantal klachten zo bekijk weet ik niet of ik toch een Homecast 8100 of misschien zelfs een Technisat HD S2 zou moeten nemen.

Bedoeling is om er een Aston Dual 1.07 CAM op te gebruiken met een Seca2 kaart.

Wie heeft bruikbare adviezen?

VU+ Ultimo HD PVR, Topfield TF4000PVR, Humax Entavio, Rebox RE9000PVR, Astra 1,2 en 3, Tooway Internet via Satelliet.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zoals vaker wordt een vraag gesteld, maar wordt geen antwoord op de vraag zélf gegeven. Nog sterker, er ontstaat een wekenlang welles-nietes spelletje dat meestal ook nog totaal off-topic afdwaalt.

Zo ook bij genoemde draad; alleen al de eerste vijf reacties nodigen niet tot verder lezen. Toch gedaan, en je ziet op gegeven moment door de bomen het bos niet meer doordat niemand in staat blijkt een geordende en logisch opgebouwde opsomming van argumenten te geven; een minpunt van vele forums.

Als uit die draad en vele andere blijkt dat er na bijna een jaar nog steeds veel onopgeloste/onoplosbare problemen zijn met die 7700/7710 dan begrjp ik de euforie niet van veel mensen die Topfield het neusje van de zalm noemen, de Rolls Royce onder de tuners.

Ik ben niet geïnteresseerd in draaibare schotels en cardsharing, maar heb in mijn aanvangsbericht precies omschreven waarvoor ík de tuner gebruik en wat míjn configuratie is. Hoef dus alleen een duidelijk en toegespitst antwoord op díe vraag, aangevuld met de vraag of een ander merk HD twin tuner en harde schijf niet beter is voor mijn situatie.

VU+ Ultimo HD PVR, Topfield TF4000PVR, Humax Entavio, Rebox RE9000PVR, Astra 1,2 en 3, Tooway Internet via Satelliet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien ik in Duitsland woon zou ik aldaar dus de 7700 kunnen kopen en indien gewenst kan die "omgebouwd" worden naar 7710. Indien dat door een sattelietzaak in NL gedaan moet worden (zoals ik hier en daar lees) dan is dat dus voor mij niet te doen.

Misschien toch een ander merk?

VU+ Ultimo HD PVR, Topfield TF4000PVR, Humax Entavio, Rebox RE9000PVR, Astra 1,2 en 3, Tooway Internet via Satelliet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...