Ga naar inhoud

Satlook

Gast The Digger

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Ik houd liever een warm gevoel in mijn portemonnee :D

Hallo Sjaak(K),

Er is weer een gratis update van de software voor de satlook micro G2 ,hier zijn nogal wat vervelende bugjes uitgehaald.(versie 321)

Groeten Tijgertje.

• Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Dat is mooi, bedankt voor de tip, nog even en ze geven de spectrum analyser ook nog vrij wink

Blijven hopen Sjaak(K)misschien gebeurt het wonder.
Inmiddels versie 331 uit om jou een plezier te doen.

Groeten Tijgertje.
Geplaatst:
:D die 331 heb ik ook al binnen, de 321 was een beta las ik maar met dezelfde bug-txt als bij de 331.
Ik las dat nu display kleuren geinverteerd kunnen worden, dat lijkt me handig voor een betere leesbaarheid. En ja kleuren, er zijn er maar 2, maar goed toch leuk. Zelf ben ik bezig geweest het nu in het nederlands te zetten. Dat is gelukt maar de checksum klopt dan niet meer en ik weet niet hoe en waar ik die moet veranderen. Het is een Intel Hex file. smirk

Sjaak(K) om je bezig te houden hebben ze weer een update van de satlook software uitgebracht(337) wink
Wederom weer verschillende kleine wijzigingen .

Groeten Tijgertje.
Geplaatst:
Nog ff dan zit de spectrum analyser er ook bij cry

Nou dat word dan toch lang wachten Sjaak(K) ik denk niet dat ze die cadeau gaan doen.
Leuk is echter wel dat ze de opmerkingen(van de gebruikers) die op een duitse site gemaakt worden over mogelijke verbeteringen qua updates serieus nemen en er ook wat mee doen.
Misschien kun je daar eens een balletje opgooien over een gratis upgrade voor jou???? wink

Groeten Tijgertje.
Geplaatst:

Wat een dure update heb je dan Sjaak(K) ik heb er 69 voor betaald en dat is in mijn ogen een redelijke prijs.(Via een duitse satshop).

De makers van de update bij emitor werken natuurlijk ook niet voor niks en ik ben van mening dat het zeker redelijk is dat er wat voor gevraagd word.

=================================================================

Quote Sjaak (K)

Ik vertik het om 99 euro te betalen voor een nieuwe case die niets extra toevoegt, en een domme cd met de analyser fw erop. En voor die 99euro zit er zelfs geen nieuw type G2 frontplaatje bij.

================================================================

Nieuwe case is leuk geeft aan dat je hem geupgraded hebt /plaatje op de satlook zelf is in mijn ogen onzin/en de cd nou daar zit een verouderde update op er zijn zoals ik al vermelde steeds nieuwere updates mede dankzij wat satlook gebruikers waaronder ik en een een groep duitse gebruikers .

En nogmaals ik denk niet dat Emitor de upgrade gratis gaat wegdoen zeker niet omdat er erg veel van verkocht zijn .

De cd is alleen belangrijk omdat daar het unlock progje opstaat en er zit bij de cd een cijferserial die je dan moet invoeren als je een internet verbinding hebt met Emitor de serial word dan aan je Satlook gekoppeld geunlockt en kan eenmalig gebruikt worden bij wisselen van de software blijft altijd de unlock erin.

Hoop doet leven Sjaak(K)maar ik denk dat je nu tevergeefs hoopt.

Groeten Tijgertje.

• 5 weken later...
Geplaatst:

Hallo,

Net van de site van emitor de nieuwste software update voor de satlook (G2) gedownload ,zijn weer de nodige verbeteringen in aangebracht.

Groeten Tijgertje. smile

Geplaatst:
"Hij komt... hij komt... "(de spectrumanalyser) om even in Sinterklaas termen te blijven wink

Sjaak je weet toch dat ie niet bestaat dus het word een sigaar uit eigen doos voor je oftewel betalen.
Voordeel momenteel is wel dat ze regelmatig updaten en naar de gebruikers luisteren dus een grote duim voor emitor.

Groeten Tijgertje. wink
Geplaatst:
Wat zijn de verbeteringen in deze update confused

Staat op de site van emitor.

Groeten Tijgertje.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen