Gast fatfreddy Geplaatst: 28 september 2008 Geplaatst: 28 september 2008 Dat jij ze wilt zien fijn, maar geld dat dan voor iedereen ? Welja, ik ga dan maar met mijn stoel zo midden in de kamer voor de tv zitten da's gezellig voor de mensen die achter mij op de bank zitten. Het gaat toch om de situatie in de huiskamer welk toestel het beste geïntegreerd kan worden ? Elke situatie is toch weer anders ?
juleke21 Geplaatst: 29 september 2008 Geplaatst: 29 september 2008 waarom hebt ge dan-vermits geld gene rol speelt-niethet beste gekocht:PIONEER Origineel bericht van: bob0r LCD is veel scherper vooral met een wat groter scherm. Als zwart niet zwart is, heb je een K U T TV gekocht. Samsumg LCD TV is perfect. Over stroom verbruik moet je niet huilen tenzij je krap bij kas zit. (De aarde overleefd de mensheid wel hoor, daar hoef je je niet druk om te maken, je leeft maar 1x!!) FULL HD ga je pas merken bij 40 inch of meer (Heb zelf FULL HD 52" en HD READY, 720, is zelfs al onscherp aan het worden, wat ook logisch is) Vooral met SD tv/dvd/internet films raad ik je aan om een scherm beneden 40" te nemen en dan maakt HD Ready of FULL HD ook niet veel uit. Als je wel genoeg geld hebt, neem altijd een FULL HD en zo'n groot mogelijk scherm, gaat niet lang meer duren voordat je een bluray speler voor onder de 100 euro kunt kopen.
bob0r Geplaatst: 29 september 2008 Geplaatst: 29 september 2008 Samsung niets mis mee hoor. Kleuren en luma levels (black level) goed instellen, blacklight afstellen wat je zelf het prettigste vind, alle poespas uit (helaas wel voor betaald, maar dat weet je) 100Hz motion mag wel aan bij sommige video soorten, sport bijvoorbeeld, en alles is perfect !!geen URL in je handtekening!!
Gast Kruuk Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 Tja PIONEER daar zeg je me wat,niet iedereen heeft de knip ernaar Gelukkig heb ik er hier wel 1 staan,maar ook daar zitten voor en nadelen aan,zo heeft elk merk wel wat. Het Zwart op PIO is dan ook Kolenboer zwart,maar het WIT is niet echt wit,ff met de trimsleutel erin en jawel daar verscheen ook het WIT Als je een beeld groter de 42 inch wil aanschaffen neem dan Full-HD,onder de 42 inch merk je nagenoeg niks van,dus zonde van je $$$$€€€€€.
Tonskidutch Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 ennuh? als je 42" wil? chiao The Crying Cowboys Aaron Rux
juleke21 Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 ennuh wat zijn de nadelen van pio?? wit???
Gast Kruuk Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 Origineel bericht van: juleke21 ennuh wat zijn de nadelen van pio?? wit??? Wit neigt eerder naar licht blauw over te gaan,maar dat is te verhelpen,even aan de PC hangen en dan ist klaar,heb een goede kennes en die zit bij PIONEER,vandaar ff trimmen. neem hier eens een kijkje,kom je heel wat te weten.http://www.hifi-forum.de/viewforum-139.html
Gast fatfreddy Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 Het is uiteindelijk toch een full HD geworden en een maatje groter deze dus. Het toestel geeft een prachtig beeld en helemaal als ik 'm met de popcornhour aanstuur.
Moderator ceesv Geplaatst: 2 oktober 2008 Moderator Geplaatst: 2 oktober 2008 Mooi toestel, gefeliciteerd en veel kijkplezier toegewenst. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
bob0r Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 Haha nice, goede keuze! Ik weet niet of je al blu-ray hebt (PC of speler) Maar dat zie er helemaal super uit op die TV, gefeliciteerd! !!geen URL in je handtekening!!
flodder11 Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 uitstekend toestel. Veel kijkplezier. Mvrgr Flodder11 T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen