Gerard 76 Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Ben blij dat ik sinds kort sneller internet heb. Zit ook sinds kort bij één hier eerdergenoemde newsservers en heb zelden of nooit een beschadigd bestand gehad. Binnen 1 maand ruim 600Gb binnengehaald aan films op ruim 1250 kbps.
NINjak Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Een payserver (heb er al heel lang een uit de USA) is het hier al jaren waard! Ik heb internet bij XS4ALL (hiervoor Demon) en die hebben een aardige newsserver (Newszilla, demon had een goede deal met een newsserver provider). Die eigen newsserver kan (en kunnen) niet tegen de payserver(s) op (retention en completion) dus is die zijn geld meer dan waard is.
knol Geplaatst: 20 december 2008 Geplaatst: 20 december 2008 ja ik sluit me daarbij aan,wel geen super snelheid(170kps) maar alle`s loopt toch wel redelijk snel,en dat voor 21,95 is niet duur.orange heeft het ook alleen haal je maar een snelheid van 50,dus veel providers doen het gratis alleen de snelheid is het verschil,dit geld ook voor tele 2 enz enz dus trek je conclusie hieruit,gewoon switchen Dreambox 7000s draaibaar
mietde Geplaatst: 20 december 2008 Geplaatst: 20 december 2008 Gaat over nix, Eweka kost je 7,50 per 30 dagen, ongelimiteerd en je mag je 4 lijntjes delen. Met z'n 2-en zit je op 3,75 pp en met z'n 4-en op 1,875 pp Zelfs 1 lijntje is voor jou nog snel genoeg om je max te halen. Bespaar jezelf de ellende en neem een accountje en deel dat dan met wat vrienden als je het anders niet kunt betalen. You cannot ignore that member
Big fellow Geplaatst: 20 december 2008 Geplaatst: 20 december 2008 Als je ISP IPv6 ondersteund (en je router / modem ook, of je zet een IPv6 tunnel op) dan kan (kon?) je gratis gebruik maken van de nieuwsservers van Eweka... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
mietde Geplaatst: 20 december 2008 Geplaatst: 20 december 2008 Volgens mij bedoel je Filezilla de "testserver" van xs4all You cannot ignore that member
Big fellow Geplaatst: 20 december 2008 Geplaatst: 20 december 2008 Volgens mij niet. http://www.webhostingtalk.nl/webhostingtalk-lounge/136677-gratis-usenet-ipv6.html “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Gast wanderer Geplaatst: 21 december 2008 Geplaatst: 21 december 2008 zelf gebruik ik nu xlned punt com, zeker als je zoals ik een "licht" adsl abbo hebt (4MB), ga maar eens kijken daar...
Gerard 76 Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Origineel bericht van: mietde Gaat over nix, Eweka kost je 7,50 per 30 dagen, ongelimiteerd en je mag je 4 lijntjes delen. Met z'n 2-en zit je op 3,75 pp en met z'n 4-en op 1,875 pp Zelfs 1 lijntje is voor jou nog snel genoeg om je max te halen. Bespaar jezelf de ellende en neem een accountje en deel dat dan met wat vrienden als je het anders niet kunt betalen. Wat jij hier schrijft is niet helemaal waar. Bij deze newsserver zit ik met 3 anderen op een account. De maximale snelheid hier is 12 á 1300 kbps. De downloadsnelheid van m'n ISP is hier in huis ruim 1600 kbps. Dus niet bepaald het maximale helaas, al is 1250 kbps gemiddeld toch zeker niet mis en snel zat...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen