Gast andries Geplaatst: 24 september 2008 Geplaatst: 24 september 2008 Blijkt dat per 1.10.2008 Euro1080 van de Astra af gaat en niet meer daarop te ontvangen. Wie een smartcard heeft aangeschaft mag nu ook nog eens proberen om de Eutelsat op 7 gr.oost te ontvangen,want daarop gaan ze door. Zo niet, jammer, want compensatie hoeft Euro1080 niet te geven zeggen ze. Wordt overmacht genoemd. Astra zou geen transponderruimte meer hebben. Kennelijk geldt dat niet voor al die duitse sex promo zenders.
Moderator ceesv Geplaatst: 24 september 2008 Moderator Geplaatst: 24 september 2008 Er is over dit onderwerp al een draadje HD1 en HD3 verhuizen naar Eutelsat W3A Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast Deevie Geplaatst: 24 september 2008 Geplaatst: 24 september 2008 De transponder zal gewoon te duur zijn zeker? Het is wel jammer want ik keek er wel af en toe naar. Op de site van euro1080 staat dat het wel enkel HD1 en HD3 zijn. Ik vraag me af wat er dan met EXQI gebeurt.
Gast andries Geplaatst: 24 september 2008 Geplaatst: 24 september 2008 heb e-mail van euro1080 dat ALLE zenders van Astra verdwijnen,ook Exqui.
digitaal kijker Geplaatst: 24 september 2008 Geplaatst: 24 september 2008 kheb ook een euro 1080 kaart en heb nog geen mail gekregen van hen. kan je die eens posten dan ????? Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Mister HaCk Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 yep alle hd kanalen van euro100 verdwijnen van de 23.5 Ze hebben al tijdje terug de astra willen verlaten, maar kwamen er nog uit met astra voor een jaar.
Apple740 Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 Ondanks dat ze hun best deden met een brakke programmering vonden ze blijkbaar dat ze nog steeds te hoge kijkcijfers hadden. Met het weggaan bij de Astra's halen ze nu eindelijk hun beoogde 13 kijkers.
chukky2 Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 zij zijn in belgie kabelzenders zullen met de sat minder bezig houden
spongebob Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 juist daarom is het ONBEGRIJPELIJK zet om van de astra23 af te gaan en uit te wijken naar de eutelsat7... Immers, wie heeft in godsnaam zijn lnb uitgericht op eutelsat7... Alfacam, het moederbedrijf van de HDzenders en Exqi wil binnenkort 3 (hd)zenders lanceren voor de vlaamse markt (ze zitten nu al bij Telenet en Belgacom). Dan lijkt het me toch onbegrijpelijk dat ze van de astra23 weggaan, daar waar TVV zit (en portentieel ook nog eens CDS). Willen ze dan niet bekeken worden door de kijkers? Ga dan desnoods op de hotbird13 zitten, maar toch niet op de eutelsat7... dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
Moderator ceesv Geplaatst: 25 september 2008 Moderator Geplaatst: 25 september 2008 Alfacam is een facilitair bedrijf, die de techniek levert voor reportage's en evenementen. Zij hebben indertijd als eerste geinvesteerd in HD techniek, en hebben door HD1,2,3,4, en 5 als eerste in europa HD tv uitzendingen verzorgd. Dit was natuurlijk bedoeld, om de industie en publiek de mogelijkheid te bieden HDTV te kijken, en de HD markt open te breken. Kijken kon door het aanschaffen van een smartkaart tegen een eenmalige vergoeding. Daarbij is overeengekomen, dat men tot 2010 programma's zou aanbieden. Ik denk, dat hun pioniers werk ten einde is, en dat ze alleen om aan hun verplichtingen te voldoen nog uitzenden. Dat dit op 7 oost is, mag de pret niet drukken, maar ze voldoen daarmee aan hun deel van de overeenkomst. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
W3ird_N3rd Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 Origineel bericht van: spongebob Immers, wie heeft in godsnaam zijn lnb uitgericht op eutelsat7... Ik toevallig. Nouja, meer 6 oost in een poging Sirius en W3A tegelijk te ontvangen, maar dat gaat niet zo geweldig. De reden dat ik een LNB op 6 oost heb is omdat 9 oost die ik eigenlijk wou hebben niet zo goed wou lukken. Ga ik binnenkort wel opnieuw proberen. Hotbird is denk ik te duur (hoewel, als straks TPS weg is, zouden de transponders in de aanbieding gaan?), maar 9 oost zou iets logischer zijn. 9 oost is voor 13 oost wat 23,5 oost voor 19,2 oost is. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Gast dreamcast Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 denk ja dat de 7 oost makelijk is af te stellen op een waffer t55
spongebob Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 je hebt gelijk: als hotbird13 te duur zou blijken, lijkt eutelsat9 toch eerder een te opteren keus dan eutelsat7... En natuurlijk weet ik wel dat er mensen zijn die een lnb hebben uitgericht op eutelsat7 (of een rotor hebben), maar de overgrote meerderheid kan volgens mij toch ENKEL hotbird13, astra19, astra23 en astra28 ontvangen. En dan nog... Maar we wijken af. We zouden eens een POLL moeten organiseren wie welke satelliet(en) kan ontvangen. On-topic dus maar weer dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
lucdec2 Geplaatst: 26 september 2008 Geplaatst: 26 september 2008 Wat heb ik je voorspeld, met Vanseveren aan het roer..... http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...rue#Post1500907 Origineel bericht van: Anoniem Onbegrijpelijk dat Alfacam Vanseveren aangetrokken heeft. Bij de vrt moesten ze hem in ieder geval niet meer. Ik voorspel je, er komt weinig goeds van...
Apple740 Geplaatst: 26 september 2008 Geplaatst: 26 september 2008 Origineel bericht van: ceesv Alfacam is een facilitair bedrijf, die de techniek levert voor reportage's en evenementen... ... Kijken kon door het aanschaffen van een smartkaart tegen een eenmalige vergoeding. Daarbij is overeengekomen, dat men tot 2010 programma's zou aanbieden. ... Je zal maar net vorige maand een Euro1080 smartcard gekocht hebben voor 150 euro, zonder te weten dat je een maand later zonder beeld zal zitten omdat je slechts een A1/A3 Duo-lnb'tje hebt. Het volledig afscheid nemen van de Astra is mijns inziens dus véél te kort aangekondigd, het had veel beter geweest als men had aangekondigd na 1-1-2010 niet meer op de Astra aanwezig te zijn. Gezien de geldigheid van de kaarten wel zo eerlijk, niet? Maar men wilde natuurlijk nog zo lang mogelijk en nog zo veel mogelijk kaartjes verkopen. Als men dit 6 maanden geleden had aangekondigd had niemand meer een kaartje gekocht. Gewoon schandalig dit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen