BCP88 Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 Ik kan het niet begrijpen. Net nu Alfacom met Exqi Sport begint en je dus zou denken dat ze gaan uitbreiden ze van Astra af gaan. Schandalig! Dreambox DM 7020-S, Samsung 200GB HD, Gemini
Murdock Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 Dit was dik een jaar geleden al eens aangekondigd. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Apple740 Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 Origineel bericht van: Murdock Dit was dik een jaar geleden al eens aangekondigd. Toen stopte men met MPEG2, en gingen volledig op MPEG4 over. De mededeling dat men volledig van de Astra verdwijnt is recent. Als ze dat al een jaar geleden aangekondigd zouden hebben zouden ze duizenden kaartjes minder verkocht hebben (het afgelopen jaar). Het was dus handelsmatig "slim" om het pas vorige maand aan te kondigen. Voor ons klanten daarentegen een smerige streek.
Murdock Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 Er werd toen ook al aangekondigd dat men binnen onbepaalde tijd de Astra 3 zou verlaten. Het is inderdaad niet fraai dat ze geen datum hebben aangekondigd. Ik geloof echter niet dat er de laatste tijd nog veel kaarten zijn verkocht, gezien de prijs van dit kanaal. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
guppje29 Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 had vorig jaar zelfs een brief gehad van CDs met de melding dat euro 1080 ging verhuizen. Ik ontvang die kanalen via een irdeto CDS kaart. Vandaar de brief van CDS. Maar de verhuizing werd toen op het laatste moment afgeblazen. Ik snap ook niet waarom CDS en TVV niet proberen euro 1080 te behouden op de astra 3. De seca codering die er een tijd geleden nog wel opzat weer actief maken (CDS ID) en de zenders in hun hd pakket op te nemen. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
digitaal kijker Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 vraag is wilt CD en TVV de kosten wel delen met euro1080 om op 23.5 te blijven uitzenden als euro 1080 het goedkoper kan op de 7 oost. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gast andries Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 ik denk dat Euro1080 met verkoop programma's aan kabelmaatschappijen meer verdient en heeft de verkoop van hun kaartjes aan sat.kijkers hun positie financieel geen windeieren gelegd. Was het maar een belgenmop geweest,maar helaas veel gedupeerden.
BCP88 Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 Origineel bericht van: digitaal kijker vraag is wilt CD en TVV de kosten wel delen met euro1080 om op 23.5 te blijven uitzenden als euro 1080 het goedkoper kan op de 7 oost. Maar dit is wel weer een aantal zenders minder voor TVV ten opzichte van de digitale kabel tv. Dreambox DM 7020-S, Samsung 200GB HD, Gemini
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen