Ga naar inhoud


welke ontvanger met divx en netwerkaansluiting


Gast H3D

Aanbevolen berichten


Ik heb het gevoel dat je me nu aan het afzeiken bent.

Misschien moet DGstation/IPbox zich eerst nog maar even concentreren op het in sync krijgen van beeld en geluid, want DivX afspelen terwijl het geluid er 1 seconde achteraan "danst" is praktisch onbruikbaar.

Ik had inderdaad niet gedacht dat het zou kunnen met een ST, want de fabrikant beweerde zelf onlangs nog dat deze chip het niet kon.

Dat er nu al beeld en geluid uit komt (al loop het nog absoluut niet in sync) verbaast me dus inderdaad.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Ik heb het gevoel dat je me nu aan het afzeiken bent.
Misschien moet DGstation/IPbox zich eerst nog maar even concentreren op het in sync krijgen van beeld en geluid, want DivX afspelen terwijl het geluid er 1 seconde achteraan "danst" is praktisch onbruikbaar.
Ik had inderdaad niet gedacht dat het zou kunnen met een ST, want de fabrikant beweerde zelf onlangs nog dat deze chip het niet kon.
Dat er nu al beeld en geluid uit komt (al loop het nog absoluut niet in sync) verbaast me dus inderdaad.

Ron
jij hebt gezegd dat het niet zou werken met een sti7101/9 266mhz.maar zo als je hoort van sattaz werkt het wel,en dat was het.

groeten bully2

______________

vu plus duo paint it black.sam.640gig .azbox primium + paint it black. jaeger 1224 el .no name dish 120 cm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik niet snap is dat er gezegd wordt/werd dat de ST chip DivX niet aan kon of nooit zou kunnen terwijl op de DivX site het volgende staat.

 

Citaat:
The chipsets listed below have been evaluated by DivX, Inc. and have achieved official DivX® Certified status. To ensure the chipsets you purchase meet DivX Certified Program requirements, when sourcing a manufacturer of DivX Certified components please request the official DivX Certified Certificate.

 

Company

STMicroelectronics N.V.

Chipset Date

STi7109 06/26/2008

STx5200 07/29/2007

STx7100 05/27/2007

Hoelang het er al staat geen idee maar het zegt wel veel zo niet alles. Dus vreemd is het dus niet dat er altijd gezegd is dat er DivX support in de toekomst er aan zou komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...