Ga naar inhoud


Cinergy Piranha 1668 zou dit wat zijn?


bob0r

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: bob0r
Hoe unlocken telefoons dat dan?
Via het GSM netwerk ofzo?

Geen idee, maar een reguliere smartcard past om te beginnen al niet in een telefoon. Een CAM is vermoedelijk ook geen optie, niet alsof die sowieso in die Piranha zou passen.

Ik vraag me ook wel af wat voor systeem ze dan wel gebruiken. De video zit als ik me niet vergis in een datastream, de datastream heeft wel een PID maar het werkt volgens mij dus niet zoals met de andere DVB-standaarden waar de video en audio b.v. een eigen PID hebben.
Citaat:
Ned1/2/3 zijn ook encrypted?

Alleen 1 en 3 zitten erop, en die hebben vrijwel zeker ook encryptie. De publieke omroep heeft geen noodzaak om via DVB-H uit te zenden. Weten doe ik het niet bij gebrek aan apparatuur, maar het lijkt me stug. De publieke omroep heeft er ook nooit reclame voor gemaakt zover ik weet, dat hadden ze vast wel gedaan als het FTA was geweest.

DVB-H kan je sowieso ook al ontvangen met een DVB-T stick, ik geloof niet dat er andere hardware nodig is qua tuner voor DVB-H. Aangezien de PC het decoderen doet zou dit met een DVB-T ontvanger ook moeten gaan, als je de juiste software hebt.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...