Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn hele identiteit was weg en mijn desktop was zo goed als leeg!

Kreeg error bericht dat ik niet kon inloggen maar had wel de zelfde naam, Peter, maar kreeg weer welcome to Windows XP en Do the tour etc etc.

Ik heb toen system restore gedaan en ben weer terug in mijn Windows XP zoals het altijd al was geweest.

Ik ben momenteel een backup aan het maken maar wil wel graag weten wat er fout is gegaan omdat net voor het probleem zich voordeed mijn windows opeens niet meer reargeerde.

Geen virus gevonden etc. systeem is schoon

Iemand een idee wat er fout is gegaan?

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Geplaatst:

waar kan ik dat vinden? Ik heb een Engelse versie

k heb momenteel een zwart beeld met de text: STOP c0000218 {registry file failure}

The registry cannot load the hive file

\system root\system32\config\software or its log or alternate

Geplaatst:

idem

eventviewer is dat Ome Merde / Unetwork

ik heb het echter ook wel eens vaker meegemaakt bij laptops die aan diverse netwerken gehangen worden en dan aan een domain.

tis in ieder geval erg vervelend en wat ik sindsdien doe is een volledig profiel backup maken (tijdens onder het admin account te zijn aangemeld) van een gebruikers profiel

cheers

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

ik denk eerder aan een virus omdat Bart boot CD niet wil gaan starten, ik krijg een melding dat windows aan het updaten is en hij wil gewoon niet naar met de Bart PE van avst opstarten.

Schijf (Samsung 500 gig 2 maanden oud) in mijn andere PC gedaan krijg ik verdorie de zelfde melding terwijl de CD op boot staat en de eerste HD een andere is waar wel een goede XP op staat.

Geplaatst:

Gelukt!

Ik heb de schijf als slave in mijn andere PC gedaan en naar windows/system32/config en de file software de naam gegeven software.old

Nu naar de windows folder repair software erheen gekopieerd en klaar is Kees...bedoel Peter wink

Geplaatst:

Nog even een vraagje

Nu lopen niet alle geïnstalleerde software programma's niet meer, ik had bvb Avast pro en na de recover stond er opeens AVG erop..

Ook doet system recovery het niet omdat er geen datums staan.

Is er nog een trucje om een recentere versie terug te halen?

Geplaatst:

je hebt me niet begrepen..ik weet echt wel hoe ik system restore kan starten wink

Er zijn nu geen datums meer om uit te kiezen en dus de vraag is of er een manier is om de datums weer terug te krijgen?

Geplaatst:

ik denk het niet, ik denk dat die herstelpunten zijn verdwenen. normaliter verdwijnt er geen data, dat zou ik eerst controleren om hem vervolgens weer naar wens in te richten.

desalnietteplus zou ik toch je hardware aan een grondige controle onderwerpen en met name je harddisk, nieuw of niet, dat zegt niets.

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

ik zou denken dat er een file zou moeten zijn met recovery..ergens...

De schijf is in order en zonder bad sectors het probleem is, volgens vele board in hardware in dit model van MB van Asus, ik heb de verkoper via sat4all een aantal PM's verstuurt maar hij reargeerd er niet op, dit al een goede 4 maanden. Hij heeft, en ik dus ook nog garantie op dit MB.

Jammer volgende keer beter maar evengoed aan ieder bedankt voor jullie bijdragen..

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen