Gast Henri Aalten Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 Ik wil mijn laptop instellen op een draadloos netwerk Een MSI VR 610. Hoe stel ik dat in, graag een goede uitleg, het heeft een keer gewerkt, daarna nooit meer. Deze laptop, is al 2 keer terug geweest naar MSI Nederland voor reparatie, zojuist weer terug, maar nergens mijn netwerkt te zien. Terwijl andere wel mijn netwerk zien, deze is natuurlijk beveiligd Wie kan mij duidelijk stap voor stap uitleggen hoe en waar ik dit nu instel.
Ome Merde Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 zie je uberhaupt wel een draadloos netwerk ? zit er misschien een knopje/schuifje op de laptop waarmee je wifi aan en uit kunt zetten en staat ie toevallig op uit ? is de driver voor je wireless kaart wel (goed) geïnstalleerd ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Henri Aalten Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 op de vraag: zie je uberhaupt wel een draadloos netwerk nee Er zit een knopje op, om netwerk aan en uit te zetten, heb ik aan gedacht. Ben vandaag weer terug geweest naar de dealer, maar deze heeft geen tijd, te helpen, en of het mij uit te leggen. De Driver zal best wel goed geinstalleerd zijn, hij is net terug van MSI Nederland.
Ome Merde Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 De Driver zal best wel goed geinstalleerd zijn, hij is net terug van MSI Nederland dat zegt niets, ik wil het zeker weten merDe deze ruimte is te huur
rienk Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 waardeloze dealer dat daar geen tijd voor wordt genomen maar denk dat er toch iets moet zijn in de trend van wat Ome Merde zegt je zult eerst handmatig en anders software matig je draadloze netwerk kaart in je pc moeten aan zetten voor je ook je netwerk kunt zien Rienk
Gast Henri Aalten Geplaatst: 26 september 2008 Geplaatst: 26 september 2008 En nog altijd geen verbinding met deze laptop. Voor de zekerheid, ook even bij mijn werk geprobeerd, of hij daar het draadloze netwerk ziet. Helaas, daar ook niet. Ik ga maar eens even zoeken naar een nieuwe driver van die draadloze netwerk kaart. Kijken of dat sls nog wil helpen.
Oldereast Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Zie je de wifi kaart wel in apparaatbeheer? Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
Gast Henri Aalten Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Ja, in aparaatbeheer, is de wiffikaart te zien.
Ome Merde Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 en maak je gebruik van de wireless zero configuration of gebruik je externe software ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Henri Aalten Geplaatst: 30 september 2008 Geplaatst: 30 september 2008 Het is een kaart in de computer zelf. Nu zie ik wel netwerken, na 4 dagen, maar er is met geen mogelijkheid een verbinding te krijgen. Wel weer 2 keer terug geweest bij mijn dealer, wat vanaf nu mijn dealer niet meer is. Maar de dealer wil mij niet helpen. Het vervelende is, dat ik niemand heb, die er meer van weet, Ben er vanmorgen nog mee naar een andere dealer geweest van de zelfde keten, maar ook die zij ik heb geen tijd voor die onzin. Nu daar sta je dan weer. Wat is nu zero configuration
Ome Merde Geplaatst: 30 september 2008 Geplaatst: 30 september 2008 XP of Vista ? http://en.wikipedia.org/wiki/Wireless_Zero_Configuration merDe deze ruimte is te huur
Gast Henri Aalten Geplaatst: 30 september 2008 Geplaatst: 30 september 2008 Draai Windows Vista Premium op de laptop.
looney2 Geplaatst: 30 september 2008 Geplaatst: 30 september 2008 Heb je überhaubt wel onder netwerkverbindingen, je netwerk ingeschakeld? HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
theparasol Geplaatst: 30 september 2008 Geplaatst: 30 september 2008 zoek dat knopje nu maar. Best mogelijk dat het geen fysieke schakelaar is maar zo'n softbutton, voordat deze werkt moet een hulpprogje geinstalleerd zijn op de laptop. Dan kun je drukken en proberen wat je wilt maar schakelt nooit in! Of de antennekabeltjes van de wifi module zitten er niet (goed) op sinds het bezoek aan de fabrikant. Wat vergezocht maar is een mogelijkheid
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen