Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie weet waar ik een handleiding voor v9.5 kan vinden. Heb philips 5816/33 gepatched met v9.5 Kom terug van vakantie en n1,n2 en n3 zijn weg met de originele canaldigital-card. Heb toen alle kanalen opnieuw laten zoeken en installeren, nu heb ik alleen rtl4 en rtl5 nog; de rest is allemaal weg. Ook vindt ie er maar 790 ?! Wat moet ik bij freq. lage band en freq. hoge band invullen ? Ik heb ook geen signaalmeter meer, terwijl ik toch beeld heb bij rtl4 en rtl5. Ik heb de eeprom die in de zipfile zat erin gezet. Wie weet raad ?

Geplaatst:

Ik heb gisteren getracht de nieuwste kanalenlijst met declink erin te zetten. Helaas heb ik een AMD-processor en kan ik met declink dus geen nieuwe kanalenlijst erin zetten. Weet jij misschien de waarde van de frequentie lage band ? De hoge band is 10600 ben ik inmiddels achter. Ik kreeg ook de suggestie de receiver te resetten naar fabrieksinstellingen, dat zal ik ook eens doen. Krijg zo langzamerhand de neiging om de originele firmware weer terug te zetten....

Geplaatst:

Ik heb geen flauw idee waarom je het probleem hebt. Ik heb alle zenders nog, dus het is blijkbaar geen algemeen probleem.

Een pragmatische benadering: Laad gewoon even een nieuwe zenderlijst in op je receiver (bij M_Z vindt je perfecte exemplaren). Dit laden kan gewoon serieel en is eigenlijk zonder risico.

Voordelen: Een betere volgorde en minder werk als bij het automatisch laten zoeken. Het kost je ongeveer 15 minuten (meen ik me te herrineren).

Success

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.