The Iron Maiden Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 Hallo, Ik heb vorige week een duo lnb gekregen van canal digitaal omdat ik een abonnement op eredivisie live genomen heb. Nu wil ik deze lnb gaan installeren, alleen deze past niet op mijn huidige lnb houder. De lnb houder is namelijk te breed om tussen de twee metalen pijpjes van de due lnb te monteren. Wie heeft hier ook problemen mee? Er zijn er misschien LNB houders te koop die de montage van een duo lnb wel mogelijk maken, zonder dat ik mijn hele schotel hoef te vervangen? mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Tonskidutch Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 Citaat: 100 cm kunststof wok ja en wat voor wok en lnb-houders hebben we dan? heb je misschien een fotoooooooooootje van je huidig plastieke wok? cheers Compulsion Röyksopp
leo1949 Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 Bekend probleem. Deze LNB's zijn gemaakt voor de Triax schotel en deze hebben een ander soort klem. Je zal iets moeten versieren met een slangenklem of met tiewraps. Of zelf een nieuw beugeltje maken dat wel past. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
The Iron Maiden Geplaatst: 25 september 2008 Auteur Geplaatst: 25 september 2008 Ik zal morgen eens een fotootje schieten en posten. Het is een hirschmann als ik me niet vergis... mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
The Iron Maiden Geplaatst: 26 september 2008 Auteur Geplaatst: 26 september 2008 De foto's... mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen