tritium Geplaatst: 25 september 2008 Delen Geplaatst: 25 september 2008 ik kan niet meer op de (Pagina 1 van 2871 1 2 3 4 5 > Laatste » ) drukken, krijg alleen de eerste pagina te zien, waar ik ook op klik, ligt dit aan mij of is er een storing bij sat4all? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 25 september 2008 Delen Geplaatst: 25 september 2008 als de draad der berichten erg lang is.... heb ik ook enkel witte vakken naast de schrijvers van de berichten. misschien is de board software beperkt mbt de geschiedens? maar er was toch een nieuwe site in de maak? cheers Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ron Geplaatst: 25 september 2008 Delen Geplaatst: 25 september 2008 Dat ligt aan jou. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lock Geplaatst: 25 september 2008 Delen Geplaatst: 25 september 2008 Ligt aan je browser,niet aan Sat4all, misschien PC weer opnieuw opstarten? "That's another fine mess you've got me into" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tritium Geplaatst: 25 september 2008 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2008 Origineel bericht van: Toxic[Q ]Dat ligt aan jou. weet je ook een oplossing, ik heb alles leeggemaakt, cookies,historie en de rest (windows xp ie7) en opnieuw opgestart. nog steeds hetzelfde probleem?. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tritium Geplaatst: 25 september 2008 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2008 en ook hetzelfde probleem met "google chrome" webbrowser. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alejandro Geplaatst: 25 september 2008 Delen Geplaatst: 25 september 2008 Origineel bericht van: lock Ligt aan je browser,niet aan Sat4all, misschien PC weer opnieuw opstarten? Ik zou gelijk formateren :-) Vastberaden, geen arrogantie! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ron Geplaatst: 25 september 2008 Delen Geplaatst: 25 september 2008 Maak eens een screenshot en een goede uitleg van wat je nou precies bedoeld. Ron Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tritium Geplaatst: 25 september 2008 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2008 een screenshot heb ik geen software voor, en de upload van een foto is zolang geleden dat ik niet meer weet hoe... maar ik zal het even duidelijk uitleggen, als ik op de knop (2) druk Pagina 1 van 2870 1 2 3 4 5 > Laatste » dan zie ik nog steeds de eerste pagina, en dat geld voor alle pagina nummers. de pagina wordt opnieuw geladen maar dan zie ik nog steeds pagina 1. in de subforums werkt het wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ron Geplaatst: 25 september 2008 Delen Geplaatst: 25 september 2008 Geen idee wat er mis is bij jou, maar op mijn (wel goed werkende PC) gaat het prima in bijvoorbeeld dit topic: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1486906/fpart/2 Ron Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tritium Geplaatst: 25 september 2008 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2008 ja, dat bedoel ik, dat werkt dus wel, maar als ik in het hoofd forum zit, bijvoorbeeld, "dreaambox" of "offtopic" dan werkt het niet. dus alle "hoofd titels" van a tot z, werken niet meer, daarbinnen wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sjattuh Geplaatst: 25 september 2008 Delen Geplaatst: 25 september 2008 probeer eens 'Tools - Internet Options - Advanced - Reset' in je browser Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tritium Geplaatst: 25 september 2008 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2008 Origineel bericht van: Sjattuh probeer eens 'Tools - Internet Options - Advanced - Reset' in je browser heb ik geprobeerd, zonder succes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tritium Geplaatst: 25 september 2008 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2008 het rare is dat het wel werkt als ik in dit forum zit, of in een ander forum, alleen de "hoofd kanalen" doen het niet, met de "hoofd kanalen" bedoel ik dus "de rokende soldeerbout" en "off topic" en "dreambox" ezv... dus??? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Henksat Geplaatst: 25 september 2008 Delen Geplaatst: 25 september 2008 Origineel bericht van: tritium een screenshot heb ik geen software voor Geen Print screen/Ctrl-V op je toetsenbord zitten? Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen