Soulman Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 Ik heb een dell latitude 600 met een haperend scherm. Via informatie op diverse sites is de kans groot dat de inverter of de backlights kapot is/zijn. Nu wil ik graag weten of de inverter in de kast van de laptop zit (dus bij MB etc) of dat ik deze moet zoeken in de body van het scherm. Iemand die me kan helpen? Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
Hellum Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 die zit eigenlijk altijd in de body van het scherm, tenminste de laatste keer dat ik een DELL laptop heb gerepareerd. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Skysurfer Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 Bijna altijd onderin het scherm tussen de scharnieren. Meestal bereikbaar door rubberdopjes in schermrand te verwijderen, evenals daaronderzittende schroeven en dan de rand eraf wippen (zit meestal nog met clips vast).
Soulman Geplaatst: 25 september 2008 Auteur Geplaatst: 25 september 2008 bedankt allebei ik ga op zoek naar een inverter of compleet scherm Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen