Ga naar inhoud


Gebruikers ervaringen Reelbox AVG


riaad

Aanbevolen berichten


  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Graag gedaan.....

In mijn lijstje moet ook nog kaartlezer toevoegen staan ! bij mij hangt er gewoon een USB Infinity aan (nu ingebouwd)

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Even dit wat oudere topic wat oprakelen... De vraag was "Gebruikers ervaringen Reelbox AVG" en nu ik ongeveer 3 maanden in bezit ben van deze box kan ik vertellen dat ik uitermate tevreden ben. In het verleden is door somigen in dit forum zeer negatief gereageerd ten aanzien van deze box, maar ik kan alleen maar positief zijn. Jammer dat men op dit forum niet meer informatie kan vinden over deze box.

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds kort heb ik mij een Reel Avantgarde aangeschaft. Aangezien ik een leek ben op het gebied van Linux en andere zaken die deze ontvanger interessant maakt had ik gehoopt meer info te vinden op dit forum over de Reel.

 

Ik probeer nu als eerste een LAN verbinding te maken tussen mijn Vista laptop en de AVG maar faal daarin. Iemand die daar een heldere oplossing voor heeft?

 

Daarnaast kan ik geen beeld krijgen op EEN, Canvas en Action now (wat mij wel lukt op de Arion). Aan mijn abonnement ligt het niet. Iemand een suggestie?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de setup wizard kan je gewoon instellen of je met DHCP werkt (dus automatiasch verkrijgen van een IP) of met een vaste ip.

Verder ken ik Vista niet maar zou dat ook moeten kunnen.

VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb.

ET9000 uiteraard met OpenPli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo de AVG zit nu in de woonkamer ik denk niet dat een andere decoder deze plaats zo snel bereikt heeft.

Er zitten nog wel wat problemen (ergste is de niet ondersteuning van Diseqc 1.2) en ik moet nog fatsoenlijke favorieten vinden maar ik heb beeld gewoon met de vertrouwde setup die in mijn TripleDragon zat.

Hier geen poetspas nodig omdat deze **** of een andere het niet doet, zij doen het wel.

Minpunt is ook een beetje lawaaierig in verhouding met mijn HTPC bvb.

Maar op de HTPC heb ik niet véél beeld en die draait den boel helemaal niet.

Bovendien is het vrij makelijk in te stellen een beetje zoals vroeger onder Hydra, zodra je de juiste url er in hebt zitten is het een kwestie van de AB te gebruiken om wat extras toe te voegen.

VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb.

ET9000 uiteraard met OpenPli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf het raar vinden dat geen link gemaakt mag worden naar een ander forum waar constructief over de reelbox gepraat kan worden. Er word daar geen reclame gemaakt, dus kan ik de censuur niet zogoed begrijpen

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie blijven er echt om vragen he. Commentaar op onze beslissingen via PM. 2 weken ban.

Uitleg: Op dat forum is behoorlijk gescholden op sat4all en op mij en de beheerders/moderators zijn vrijwel allemaal wegens wangedrag gebanned. Voldoende reden om er censuur op te gooien.

Ik laat dit topic open op de voorwaarde dat er uitsluitend on-topic gediscussieerd wordt.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Jullie blijven er echt om vragen he. Commentaar op onze beslissingen via PM. 2 weken ban.
Uitleg: Op dat forum is behoorlijk gescholden op sat4all en op mij en de beheerders/moderators zijn vrijwel allemaal wegens wangedrag gebanned. Voldoende reden om er censuur op te gooien.
Ik laat dit topic open op de voorwaarde dat er uitsluitend on-topic gediscussieerd wordt.

Ron


Vergis jij je niet?
Volgens mij doel jij op .eu
.com is nog maar net 2 mnd in de lucht, dat is een ander forum
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...