Ga naar inhoud


Gebruikers ervaringen Reelbox AVG


riaad

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Ik heb nog een vraagje over de REEL AVG. Op de site van RMM staat dat alleen DVD met non copy protected in HD resolution 720p/1080i kunnen worden weergegeven. Betekent dit dat koop dvd's, dus copy protected, niet kunnen worden bekeken ?

Verder zou ik graag weten of AVCHD ondersteund word.

 

"Should I Dream or be Reel?"

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: riaad
Ben uitermate nieuwsgierig naar gebruikerservaringen met de AVG.


Er komt een gebruikersdag op 25 oktober in Didam.
Daar zul je ongetwijfeld jou vragen kwijt kunnen.
Voor verdere gegevens zul je even moeten googelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

AVCHD zou in de volgende HD update moeten zitten net als MKV

 

Koop DVD's kan je wel afspelen, officieel is er geen licentie te krijgen voor open source spelers dus die biedt Reel niet aan, er zijn handige programmeurs die een file gemaakt hebben die je in je AVG kan installeren zodat hij het wel doet.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk op www.reelmultimedia.com daar staat een lijst bij de product specificaties wat die machine kan en wat er nu aan software ontwikkeld is en wat komt.

 

Als je de AVG hebt staan en je hebt een beetje aardige Linux kennis dan kan je de machine in de Testing omgeving zetten en de dagelijke develloppers updates downloaden, AVCHD doet het al in die omgeving.

 

Om de 2 a 3 maanden gaat de Testing omgegeving in een Stable variant die naar alle gebruikers gedistribueerd wordt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor deze informatie! Er is dus reel hoop voor avchd

...maar ik denk dat jaap bedoelde hoelaat de gebruikersdag in Didam begint.....

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor andere liefhebbers:

 

de juiste datum van de dag staat vast op zaterdag 25 Oktober.

 

Die dag willen gaan gebruiken om mensen kennis te laten maken met de ReelBox Avantgarde, tevens staat er die dag een kaartlees inbouwservice gepland, voor degene die liever zelf aan de slag wil is het pakket op die dag te koop.

 

De lokatie is Oud Dijk, dat ligt bij Didam in Gelderland en ligt direct aan de A18/A12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar dat deze link niet op het forum mag staan, graag via PM dan.

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet raar!

 

Citaat:
3. Reclame strikt verboden- Op sat4all mag je geen (negatieve) reclame maken

In berichten op ons board is reclame (ook negatieve "reclame"), onder welke vorm dan ook, strikt verboden! Ook het plaatsen van links naar commerciële sites of het plaatsen van een commerciële link in je profiel is niet toegestaan! Eveneens verboden is het via PM "spammen" van gebruikers en in het bijzonder het versturen van PM's om mee te handelen! Wil je iets verkopen, ga je naar Marktplaats of plaats je een advertentie in de Te koop/Gevraagd/Ruilen forums, maar dan wel met inachtname van de regels! Lees dus de regels voor het plaatsen van een particuliere advertentie eerst goed door. Deze regels vind je in het betreffende forum. Sat4all wordt niet misbruikt voor welke commerciële activiteit dan ook! Ook niet via PM!

 

Zoiets als "ga even naar XXXXX want daar staat precies waar je YYYYY goedkoop kunt kopen" behoort daar ook toe.

Het is toch wel vreemd dat juist in de reelbox topics een aantal personen steeds de grenzen opzoekt, terwijl daar in andere topics vrijwel nooit problemen mee zijn.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet hier toch even op reageren, de link die ik gaf is gewoon een satelliet board in Duitsland, niks commercieels aan.

 

Op het board staat een handleiding met foto' s hoe de reader ingebouwd moet worden en als je goed zoekt kan je met google en de info die op dat board staat in duitsland zoeken waar je die reader kan halen, ook op dat board is commercie niet toegestaan.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik heb vandaag na lang twijfelen een AVG gekocht. Als ie alles goed doet wat hij hoort te doen gooi ik mijn dm600c en dm7020s in de verkoop smile

 

kan niet wachten op de levering. Ervaringen kan ik delen als daar vraag naar is...

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...