Ga naar inhoud


Gebruikers ervaringen Reelbox AVG


riaad

Aanbevolen berichten


  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

avantgarde is binnen en gisteren snel aangesloten. super mooi beeld, beter als mijn dm600. (werd gelijk door mijn vriendin geroepen dat beeld helemaal niet beter was, toen ik NASN keek, maar dat ligt maar aan die wazige NTSC opnames :))

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: druid
avantgarde is binnen en gisteren snel aangesloten. super mooi beeld, beter als mijn dm600. (werd gelijk door mijn vriendin geroepen dat beeld helemaal niet beter was, toen ik NASN keek, maar dat ligt maar aan die wazige NTSC opnames :))


Waar heb je hem gekocht?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: xarxar2


Waar heb je hem gekocht?


bekende online veilingsite. 25% minder als in de winkel. met 2x dvb-s2 en x dvb-c. Wel 2dehands maar als goedmaker had de vorige eigenaar op de harde schijf nog zijn opnames staan smile

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal even onze reclame regels lezen!

Er wordt op sat4all geen enkele vorm van reclame voor winkels .e.d. gemaakt. Ook niet zo "bij een winkel in huttemetot" of "op de site die met een A begint en op Baai eindigt".

De volgende die dat wel doet, vliegt er uit, Er is genoeg gewaarschuwd!

Wil je iemand persé verwijzen, doe je dat maar via PM!

Hetzelfde geldt voor vragen naar deze weg. Wat xarxar2 vroeg is in feite gewoon uitlokking (ook al is het misschien onbedoeld).

Iedereen is oud en wijs genoeg om twee zoekwoorden in google in te voeren. Daar heeft men onze hulp met commerciele verwijzingen echt niet voor nodig!

 

Ron

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is weer een update voor de Reelbox Avantgarde beschikbaar.

 

http://www.reel-multimedia.com/en/support_software_updates.html

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als liefhebber kan je in de setup van je Reelbox AVG de box in de beta updates stand zetten, dan heb je iedere dag de laatste nieuwe ontwikkelingen van zowel VDR als Reel.

 

Overigens heb ik gisteren een interne cardreader geinstalleerd, met GBOX werkt het super, alle 3 de tuners kunnen nu mijn CD kaary gebruiken tegelijkertijd, echt super

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is nu een plug-in (beta) om Blu Ray disks af te kunnen spelen in de AVG, komende week wordt er een slot-in blu ray speler in een AVG gebouwd door een van de Nederlandse Reelbox Avantgarde gebruikers.

 

De bevindingen zal ik hier posten (en zodra het een beetje blijkt te werken zet ik er ook direct 1 in :-) )

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Zoals in handtekening te zien, heb ik ook een reelbox aangeschaft. Na een weekje spelen loopt nu alles prima met de twee tuners, en gelijktijdig kijken en opnemen van Canaaldigitaal kanalen loopt ook prima. Ik geef toe dat het niet 'out of the box' gelijk allemaal werkt en dat je even wat raad moet vragen voor sommige instellingen, maar vooralsnog ben ik zeer tevreden!

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thestiffmeister

Haha... mss. een crosspost... maar goed ;-)

Probeer het hier ook ff....

 

Iemand hier DVB-C i.c.m. Ziggo aan de gang? (DVB-C card met Mascom Alphacrypt) Ben zeer benieuwd hiernaar want mij lukt het tot op heden nog niet.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Its_Johan
Zoals in handtekening te zien, heb ik ook een reelbox aangeschaft. Na een weekje spelen loopt nu alles prima met de twee tuners, en gelijktijdig kijken en opnemen van Canaaldigitaal kanalen loopt ook prima. Ik geef toe dat het niet 'out of the box' gelijk allemaal werkt en dat je even wat raad moet vragen voor sommige instellingen, maar vooralsnog ben ik zeer tevreden!


Wat zijn die "sommige" instellingen? Hoe zit het trouwens met de EPG (NL sat zenders), werkt die 7 dagen vooruit op de Reel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...