Ga naar inhoud


Gebruikers ervaringen Reelbox AVG


riaad

Aanbevolen berichten

Ik heb zelf 1 cardreader ingebouwd, er kunnen er zo 2 in, de reelbox 2 compoorten vrij intern op het mainboard.

 

Met gbox of cccam werkt dat als een speer, ik heb er 4 tuners inzetten (2x dvb-s2 en 2x-dvb-s) en die werken alle 4 tegelijkertijd op 1 CDS kaart, heb je zenders binnen dezelfde transponder dan kan je zo 8 zenders tegelijkertijd opnemen.

 

 

overigens is de reelbox avg voor 1099 incl BTW in NL te koop, ik handel er niet in, stuur maar een PM hoe en of wat als je belangstelling hebt waar dat dan is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Stuur een pm als je zo vriendelijk wilt zijn

bvd, waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rungkut
Nog effe heel iets anders. Vorige week een LCD TV van Philips gekocht: 32PFL9613, dus Full HD, 100Mhz, 2mS etc etc. Past dat goed met de AVG, maw stop ik een Full HD signaal in mijn TV is is het gebruik van de AVG met concessies aan de beeldkwaliteit?


Je bedoeld Full HD en 100hz tv?
Full HD op een 32inch tv? hmmm nog nooit van gehoord.
Je bedoeld meer denk ik HD ready.
Voor Full HD en 100hz is de AVG eigenlijk geschikt.
Je kan een oude TV van 50hz aansluiten, maar dan benut je dus niet de apparaat waarvoor die gekocht is.

Toshiba REGZA 40ZF575DG 40" FullHD 100/120Hz

ReelBox Avantgarde 2x DVB-S2 HDMI

Plugins: SC,Cccam,Newcs

WaveFrontier T90

8/1 Switch Oost 28,23,19,13,7, West 1,4

Binnenkort testen(8/1 smartcard reader)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: HDvideo
Ik heb zelf 1 cardreader ingebouwd, er kunnen er zo 2 in, de reelbox 2 compoorten vrij intern op het mainboard.

Met gbox of cccam werkt dat als een speer, ik heb er 4 tuners inzetten (2x dvb-s2 en 2x-dvb-s) en die werken alle 4 tegelijkertijd op 1 CDS kaart, heb je zenders binnen dezelfde transponder dan kan je zo 8 zenders tegelijkertijd opnemen.


overigens is de reelbox avg voor 1099 incl BTW in NL te koop, ik handel er niet in, stuur maar een PM hoe en of wat als je belangstelling hebt waar dat dan is.


Niet vergeten RS232 poort achterop :D

Toshiba REGZA 40ZF575DG 40" FullHD 100/120Hz

ReelBox Avantgarde 2x DVB-S2 HDMI

Plugins: SC,Cccam,Newcs

WaveFrontier T90

8/1 Switch Oost 28,23,19,13,7, West 1,4

Binnenkort testen(8/1 smartcard reader)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze dus:

http://www.consumer.philips.com/consumer...V+32PFL9613D-10

Als deze niet en full HD én 100Hz ben ik flink getild.

(zit ook nog een netwerk en usb aansluiting op)

 

 

Origineel bericht van: SatHumax
Origineel bericht van: Rungkut
Nog effe heel iets anders. Vorige week een LCD TV van Philips gekocht: 32PFL9613, dus Full HD, 100Mhz, 2mS etc etc. Past dat goed met de AVG, maw stop ik een Full HD signaal in mijn TV is is het gebruik van de AVG met concessies aan de beeldkwaliteit?

 

Je bedoeld Full HD en 100hz tv?

Full HD op een 32inch tv? hmmm nog nooit van gehoord.

Je bedoeld meer denk ik HD ready.

Voor Full HD en 100hz is de AVG eigenlijk geschikt.

Je kan een oude TV van 50hz aansluiten, maar dan benut je dus niet de apparaat waarvoor die gekocht is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten aanzien van streamen, dit werkt perfect, zelfs met wifi van minimaal 54mbps snelheid.

Verder ten aanzien van HD, de reelbox geeft maximaal een 1080i signaal, dus niet 1080p

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet helemaal waar, er is software in de testing omgeving om 1080p weer te geven via de Reelbox.

 

Gebiedt mij wel te zeggen dat er geen satelliet signaal aangeboden wordt of gaat worden in 1080p, met een blu-ray drive heeft het pas zin mits je natuurlijk een TV hebt die 1080p aankan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's heel interessant. Die reelbox komt steeds dichterbij...

Ik kan eigenlijk geen reden bedenken om hem niet te kopen.

Wie kent een goede dealer (uiteraard svp via PM)

Blindscan zal wel niet mogelijk zijn op de Reelbox.

 

Hoe werkt ie als mediacentre? Ik heb nu een HTPC met tig gig aan mp3-tjes en video's die ik vrij aardig georganiseerd heb met albumcovers etc. (iMon interface) Zie het op de Reelbox er een beetje gaaf uit, of moet ik mijn HTPC maar aanhouden? Ik heb op mijn DM7000 ook wel was dingetje staan, maar dat ziet er niet uit en is onhandig in gebruik. Logisch, was de dm7000 ook niet voor bedoeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet wel zeggen dat ik nog niet mijn Divx collectie heb kunnen bekijken met de reelbox

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hier met de standaard software, 'kale mappen'

 

Maar kan denk ik ook nog wel met gespeeld worden.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Heb de Reelbox AVG inmiddels binnen. 't is een hoop geld, maar je kijgt er ook een hoop voor. Heb op dit moment helaas niet veel tijd om alles uit te proberen. en dan maar een kijken of de Reelbox als een soort cardserver kan werken waardoor de Dreambox kijkers bij mij thuis in de andere kamer ook kunnen genieten van SAT TV. Jullie horen wel het mij vergaat met de Reelbox!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het standaad lijstje afwerkt:

Nieuwe firmware erin,

plugin voor commercial DVD's kijken erin,

Gbox, CCCAM, of MPCS installeren

en kijken maar !

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...