digitaal kijker Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 even nuanceren, als je bij telenet een 2de ontvanger hebt en je hebt op de eerste ontvanger een pakket op prime en wat andere zenders dan kan je dit op de 2de box ook hebben en je betaald niets extra, enkel moet die in hetzelfde huis staan en aan die utp kabel hangen. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
digitaal kijker Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 ja maar indi is verkocht aan telenet en dat geeft voor velen een negatief resultaat, een duur gekochte box van indi zou (is beloofd door indi) interactief kunnen,en nu indi telenet is mogen ze hen een andere aanschaffen. voor sommige is dit een zware pil deze omslag van indi na alle belofte's. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
JPVSP Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 nieuwe zenders in pakket oke maar tegen welke prijs ? vergelijken met belgacom en telenet is appels en citroenen vergelijken. bvb bij belgacom geen vlaamse radiozenders in pakket (zwijgen daar in alle talen over)bij telenet analoog tot heden ( hoelang nog ) uitrol dvb-t komt heel dichtbij. bij belgacom tv een 2 tv is tweede abbo , telenet idem. dan pas kan discusie beginnen over wat ontbreekt bij tvvl aan zenders. Ik denk dat jou info over Telenet en Belgacom al heel oud is, gelieve eens een update te doen. Voor zover ik weet heeft Belgacom al minstens 6 maanden alle vrt digitale DAB radio zenders (je kan zelfs alle gewestelijk radio2 zenders beluistern) + 4 fm + q-music. Wat de abonnementen voor een 2de TV betreft, vragen noch Telenet noch Belgacom een extra abonnement.
digitaal kijker Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Origineel bericht van: JPVSP Wat de abonnementen voor een 2de TV betreft, vragen noch Telenet noch Belgacom een extra abonnement. als uw lijn een 2de ontvanger aankan bij belgacom Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Timm1983 Geplaatst: 24 oktober 2008 Geplaatst: 24 oktober 2008 bvb bij belgacom geen vlaamse radiozenders in pakket Bij Belgacom zijn er wel Vlaamse radiozenders: Als abonnee van Belgacom TV weet ik dat maar al te best: Radio1 Radio2 (Antwerpen, Limburg, Oost Vlaanderen, Vlaams Brabant, West Vlaanderen) Studio Brussel Donna Donna Hitbits Klara Klara Continuo NIeuws+ RVI Sporza Q Music België 4FM RTBF La Première Viva Cité Musiq 3 Classic 21 Pure FM Bel RTL Mint Radio Contact FR Radio Nostalgie FR Dat zijn ze, het is toch al een behoorlijk aanbod. Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
digitaal kijker Geplaatst: 24 oktober 2008 Geplaatst: 24 oktober 2008 maar belgacom tv is voor 50% frans aanbod.als je die niet meerekent zit je toch aan een zeer laag aanbod vlaamse zenders, maar dat heb je wel bij elke aanbieder. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Elwin Geplaatst: 24 oktober 2008 Geplaatst: 24 oktober 2008 Is het dan niet zo dat er gewoon te weinig Vlaamse radiozenders zijn? Volgens mij zitten de meeste radiozenders zo te zien wel bij Belgacom TV. Misschien komen die Waalse radiozenders er straks wel bij als TéléSat van start gaat?
matthew_be_wvl Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Inderdaad, welke zenders wil je nog meer? De enige die ik kan bedenken is Be One, maar die heeft veel verschillende versies per stad qua reclame. Dus dat wordt ook wat lastig. En misschien nog Nostalgie VL, ik heb er zelf nog nooit naar geluisterd, maar ik kan me inbeelden dat er mensen zijn die hem willen. Verder zijn er niet meer nationale zenders. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Elwin Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Nostalgie Vlaanderen heb ik wel is geluisterd onderweg naar Antwerpen. Maar nee, ik wordt daar niet zo blij van. Op zich is de muziek best leuk, maar de kwaliteit van de DJ's en ook de goedkope (regionale) reclames zijn niet echt super... Ik denk dat ik één van de weinige ben die überhaupt een keer naar Nostalgie geluisterd heeft...
cheapwatcher Geplaatst: 27 oktober 2008 Geplaatst: 27 oktober 2008 Kunnen ze topradio niet toevoegen? Dat is toch wel een van mijn favorieten in Vlaanderen. Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
Elwin Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 Origineel bericht van: cheapwatcher Kunnen ze topradio niet toevoegen? Dat is toch wel een van mijn favorieten in Vlaanderen. Volgens mij heeft Topradio een aantal regiovensters in Vlaanderen. Ik denk niet dat het mogelijk is die allemaal zomaar door te geven. En ik betwijfel of deze zender zo populair is in Vlaanderen...
Brambo's Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 Wel, ik denk dat Topradio toch wel een vast en trouw publiek heeft. Ik weet wel niet welk 'regiovenster' ze gebruiken maar Topradio is in ieder geval al bij de digitale kabel via Telenet digital TV beschikbaar en ze hebben een stream via 't net. Misschien is de kostprijs voor de verspreiding via sat (TVV) te hoog? - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
Elwin Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 Origineel bericht van: Brambo's Wel, ik denk dat Topradio toch wel een vast en trouw publiek heeft. Ik weet wel niet welk 'regiovenster' ze gebruiken maar Topradio is in ieder geval al bij de digitale kabel via Telenet digital TV beschikbaar en ze hebben een stream via 't net. Misschien is de kostprijs voor de verspreiding via sat (TVV) te hoog? Ik dacht dat ze regiovensters gebruiken, maar ik weet het niet zeker. Ik denk dat ik in de war ben met Nostalgie. Die hebben namelijk wel regiovensters.
Brambo's Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 Hey Elwin, Je hebt zeker en vast gelijk hoor. Ieder station zendt namelijk op bepaalde uren lokaal uit naast natuurlijk de programma's die in Gent gemaakt worden. Bovendien zendt ieder station z'n eigen lokale reclame uit. Ik denk dat ze voor de stream en voor Telenet (kan ik niet bevestigen wegens geen Telenet) volledig de uitzendingen van Gent ("moederstation") overnemen. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen