Gast Geplaatst: 22 mei 2002 Geplaatst: 22 mei 2002 hallo Jimmy, Bedankt voor je bericht. Had het adres gezien bij een andere topic van jou. Heb de lookerflash erop gezet. Kreeg daarna problemen met de computer, kreeg de settings er niet op, probeer morgen nog eens. BVD TUPPE-THEY
Gast Geplaatst: 23 mei 2002 Geplaatst: 23 mei 2002 Hallo allemaal! De Firmware en de Settings van M-Z zitten er nu correct in (mbv LookerFlash). Zijn de MMOV zenders ook te bekijken en hoe? Bedankt voor ieders hulp. Groeten Tuppe They
Gast Geplaatst: 23 mei 2002 Geplaatst: 23 mei 2002 Deze MMOV zenders zijn ook te bekijken. Maar deze zijn te zien via Hotbird. En met de juiste Stream keys werken ze perfect.
Gast Geplaatst: 24 mei 2002 Geplaatst: 24 mei 2002 Hoi Aniseb, Ik heb momenteel de nieuwste 5in1 keys van Hutsefruts. Zou hij het daar ook mee moeten doen dan? Groeten, Tuppe They
Gast Geplaatst: 26 mei 2002 Geplaatst: 26 mei 2002 Pfff, ik zit met hetzelfde probleem. 7072 gepatched met V9.6 mbv Lookerflash. Krijg echter alleen beeld met de goldcard (seca). Andere 5-in-1 en 3-in-1 files werken niet. Krijg dan alleen beeld op de FTA kanalen. Ben ten einde raad en weet niet meer wat ik verder nog kan doen. Volgens is wel alles goed in de receiver gezet. Eerst patch, dan eeprom en dan kanalenlijst met settings. Wie weet hoe ik dit kan oplossen want ik wil ook graag de irdeto kanalen ontvangen!
Gast Geplaatst: 26 mei 2002 Geplaatst: 26 mei 2002 Hallo,Flippo Kijk eens in het menu 7.2 wat voor een deoderversie erin staat. tot horens. Tuppe-They
Gast Geplaatst: 27 mei 2002 Geplaatst: 27 mei 2002 DSX6072/versie9.6 En dat is toch zoals het hoort. Ik heb vandaag nog maar eens de patch eroverheen gezet, maar het blijft hetzelfde. Ook met een kaart van iemand anders. Het vreemde is dat ik alleen de seca kanalen kan ontvangen met de goldcard. Zodra er een andere codering op een funcard bij staat, hangt ie. Mijn indruk is dat de patch goed is. Ook de codes zouden goed moeten zijn. Bij jou was het eerst toch ook mis? Heo heb je het dan opgelost?
Gast Geplaatst: 27 mei 2002 Geplaatst: 27 mei 2002 Hoy Felippo, Heb ik ook gedaan ,opnieuw gepatcht ,ook andere setting erop gezet. Als je de + toets indrukt bij andere kanalen dan seca wat zie je dan ,gaarne bericht. hoje . TUPPE-THEY...
Gast Geplaatst: 28 mei 2002 Geplaatst: 28 mei 2002 They, dan zie ik het nieuwe menu van versie 9.6 met de bijbehorende codering. Met de pijltjestoetsen kan ik dan de coderingsvorm wijzigen, dus naar irdeto, seca, viacces, beta... Het lijkt allemaal uit te zien zoals het hoort. Maar als ik de problemen van de afgelopen dagen hier op het forum lees, begin ik langzaam te twijfelen aan het updaten.
Gast Geplaatst: 29 mei 2002 Geplaatst: 29 mei 2002 Hallo Flippo Ik geloof dat het zover klopt,kan nog proberen funkaart opnieuw te laden of andere kaart te gebruiken (kan stuk zijn? Kunnen ook afspraak maken om bij mij te testen . Groetjes TUPPE-THEY.
Gast Geplaatst: 30 mei 2002 Geplaatst: 30 mei 2002 Misschien een stomme vraag maar hoe programmeer jij je kaart? misschien doe je daar wel iets fout. eerst de flash en dan de externe de interne laat ik altijd weg, werkt perfect ik gebruik funprog groetjes iwan
Aanbevolen berichten