Ga naar inhoud


TF7700HSCI USB HDD Probleem


Tazmanius

Aanbevolen berichten

Hoi ik zit met het volgende probleem.

Ik heb sinds gisteren een TF7700hsci ontvanger met daaraan via usb een lacie desktop hdd. Nu werkt dit goed ik kan de hdd formateren en ik kan opnemen maar zodra ik de hdd los koppel of de ontvanger uit en aan zet ziet hij niet meer dat er iets op de hdd staat. Opnieuw formateren werkt dan meestal wel maar soms moet ik dat op de pc doet. Is er iemand die weet hoe ik dit op kan lossen ?

Topfield 7700HSCI 250GB USB HDD

Topfield 4000PVR

Maxdigital 225 COMBO

CD Familie + HD

Wave Frontier T55 - 2x Alps Single (A2+HB)1x Inverto single (A3) 1x Alps dual (A1)

Maximum Digitality DiSEqcC 4/1

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb diverse firmware's geprobeerd en nu de .84 erin staan.

Het probleem ligt waarschijnlijk niet aan de ontvanger want het werkt wel goed met een andere hdd. Toch bedankt voor de reactie.

 

Topfield 7700HSCI 250GB USB HDD

Topfield 4000PVR

Maxdigital 225 COMBO

CD Familie + HD

Wave Frontier T55 - 2x Alps Single (A2+HB)1x Inverto single (A3) 1x Alps dual (A1)

Maximum Digitality DiSEqcC 4/1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb precies hetzelfde probleem met een externe Iomega harde schijf. Na uitschakelen van de Topfield 7700HSCI worden de opgenomen programma's niet meer herkend en moet ik de schijf opnieuw formateren. Daarna werkt het weer prima.

 

Verder heb ik nog het verschijnsel dat zodra ik de Timer instellingen kies het systeem reboot. Maar misschien is dit een ongerelateerd probleem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels gevonden hoe ik het probleem kan omzeilen.

ik gebruik een lacie HDD die zelf uitschakeld wanneer er geen usb is aangesloten (Of niet actief is bijv bij uitstaande ontvanger)als de power van de hdd zit aangesloten terwijl ik de 7700 aanzet gaat het fout ook als ik de power erin heb en de usb later aansluit. maar als ik de power van de hdd als laatste aansluit doet hij het wel gewoon goed en zie ik al mijn programma's.

 

Ander probleem waar ik wel tegen aan loop is dat ik bijv.

Travel, boomerang en jimjam niet kan opnemen. andere kanalen gaat prima. ik kan ze ook niet op pauze zetten ed. Terwijl ik dit op de topfield (5050) van mijn vader wel kan? heeft iemand een idee ? Ik heb een CD seca2 kaart (groen) in een powercam 2.04

 

Origineel bericht van: Kriebel
Ik heb precies hetzelfde probleem met een externe Iomega harde schijf. Na uitschakelen van de Topfield 7700HSCI worden de opgenomen programma's niet meer herkend en moet ik de schijf opnieuw formateren. Daarna werkt het weer prima.

 

Verder heb ik nog het verschijnsel dat zodra ik de Timer instellingen kies het systeem reboot. Maar misschien is dit een ongerelateerd probleem

Topfield 7700HSCI 250GB USB HDD

Topfield 4000PVR

Maxdigital 225 COMBO

CD Familie + HD

Wave Frontier T55 - 2x Alps Single (A2+HB)1x Inverto single (A3) 1x Alps dual (A1)

Maximum Digitality DiSEqcC 4/1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...