bavo27 Geplaatst: 26 september 2008 Geplaatst: 26 september 2008 In Oktober zal het "weerkanaal" te zien zijn op het Etalagekanaal. 't zal weer de moeite lonen dus altijd op de hoogte van de laatste weersveranderingen http://www.weerkanaal.nl/ "Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"
Gast satfreak07 Geplaatst: 26 september 2008 Geplaatst: 26 september 2008 Dat is nu het kanaal waar iedereen op wacht
digitaal kijker Geplaatst: 26 september 2008 Geplaatst: 26 september 2008 is al 3 maand na elkaar zenders die niet veel mensen iets kan bieden of die de mensen warm maken om te blijven kijken of erbij te willen. een shi fi of 13th street ofzo zou al meer mensen blij maken. vindt dat ze qua zenderaanbod achteruit gaan de laatste maanden. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Eduard07 Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Origineel bericht van: digitaal kijker is al 3 maand na elkaar zenders die niet veel mensen iets kan bieden of die de mensen warm maken om te blijven kijken of erbij te willen. een shi fi of 13th street ofzo zou al meer mensen blij maken. vindt dat ze qua zenderaanbod achteruit gaan de laatste maanden. Andersom geredeneerd: er zijn meerdere themazenders die je zo op een hoop zou kunnen gooien tot 1 themazender. Momenteel wordt er met de themazenders best wel gesmeten met publiek geld, vind ik. Ik heb begrepen dat er per januari ook inderdaad een paar stoppen en samengevoegd worden, maar in eerste instantie om financiele redenen. Waarom niet eerder? Ik vind bij CD de combi Nostalgienet en HumorTV ook storend. Zou HumorTV nou echt zoveel bekeken worden in zijn huidige vorm? Het lijkt soms meer op een Paul de Leeuw-zender. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Elwin Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Kijk, daar zitten we op te wachten! Wel lullig als er dan opeens een storm komt opzetten om 20u30. Dan hebben wij geen 'Weerkanaal' maar ActionNow!
Littlesat Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 En bij de meesten krijgen ipv ActionNow! een zwart beeld :-D Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
voodoodoll Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Weer een kanaal dat op Nederland gericht is... Ik dacht dat het TV "Vlaanderen" was, we wonen dan misschien tegen Nederland aan maar het weer is hier toch echt anders
Elwin Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Het Etalagekanaal is toch een samenwerkingsverband tussen CDS en TVV? Dan zou ik gewoon zo af en toe afwisselen met een Vlaamse én Nederlandse zender. Een Vlaamse zender op het Etalagekanaal is voor Nederlanders ook wel is leuk!
chukky2 Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 weerkanaal vind ik wel een leuke zender . Spijtig dat het meer over nederland gaat .
digitaal kijker Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Origineel bericht van: Elwin Het Etalagekanaal is toch een samenwerkingsverband tussen CDS en TVV? Dan zou ik gewoon zo af en toe afwisselen met een Vlaamse én Nederlandse zender. Een Vlaamse zender op het Etalagekanaal is voor Nederlanders ook wel is leuk! nederland heeft meer themakanalen dan belgie en als belgie die al heeft zitten die in een kabel overeenkomst omdat die niet op andere aanbieders willen of kunnen uitzenden. in belgie rare overeenkomsten vindt ik om alleen het zakje van de kabelaanbieders te vullen en door de politiek nog goedgekeurd ook. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
spongebob Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 @digitaal kijker: je hebt overschot van gelijk! dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
0011 Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Origineel bericht van: digitaal kijker is al 3 maand na elkaar zenders die niet veel mensen iets kan bieden of die de mensen warm maken om te blijven kijken of erbij te willen. een shi fi of 13th street ofzo zou al meer mensen blij maken. vindt dat ze qua zenderaanbod achteruit gaan de laatste maanden. Ho,ho. Jouw mening.. de mijne is dat ik het weerkanaal een prima aanvulling vind en de pulp die jij aangeeft daar zit ik niet op te wachten. Dus kortom de moraal van dit verhaal:, laat een ieder in zijn eigen waarde en oordeel niet over anderen. Loewe Led TV individual 40 met Harddisk en Samsung Led UE40C6700 (Beide DVB-S2) Triax 78 met Duo Quad LNB (Schotel -> TV's 4x 35 meter Koka 799) Settopbox / HD Pakket CanalDigitaal Kabel TV (Starter) via UPC Glasvezel via KPN, Internet 50/50 plus Bellen
digitaal kijker Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 er zijn toch genoeg alternatieven voor het weer te weten, waarom een transponder daarmee vullen. en op sat vindt je er ook als je eens zoekt. voor liefhebbers miss een houden ding,maar hoor van veel mensen dat ze dit overbodig vinden als kanaal. als je een poll zou houden zou je het wel direct zien aan het resultaat. maar dan wel een poll waar je maar 1 keer kan stemmen daarop. en op een forum is het de bedoeling dat je uw mening geeft, en niet dat je op de man af moet spelen,en ook dat je iedereen vriendelijk behandeld. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
voodoodoll Geplaatst: 28 september 2008 Geplaatst: 28 september 2008 Tja.. SciFi, 13th Street en andere themaherhaalkanalen zeggen mij ook niks maar het weer komt 5x per dag op één, Canvas, VTM en als je een beetje wil zoeken staan er websites vol met weerberichten! Dus ben ik het wel met digitaal kijker eens dat men beter een kanaal aanbiedt wat hoog scoorde in polls die men eerder bij TVV en CDS heeft gehad.
danny38 Geplaatst: 28 september 2008 Geplaatst: 28 september 2008 volgens mij geeft tvv niks te vertelen en is het cd die beslist welke zender er bij komt . dat geeft het nu bewezen . op al die maanden is er nog geen enkel vlaamse zender op het etalagekanaal geweest
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen