Elwin Geplaatst: 29 september 2008 Geplaatst: 29 september 2008 Dat lijkt er wel op, want bijna elke zender die CDS doorgeeft, wordt ook door TVV doorgegeven. Ik zou overigens best is een Vlaamse zender in Etalage willen zien, hoor!
Murdock Geplaatst: 30 september 2008 Geplaatst: 30 september 2008 Ben wel blij met deze zender, zeker nu het herfst wordt. Trouwens, heb ook erg veel naar Fan TV gekeken, zaten erg goede programma's tussen. Jammer dat die zender weer via de satelliet stopt, maar zou zeker een goede aanvulling zijn. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
danny38 Geplaatst: 30 september 2008 Geplaatst: 30 september 2008 Origineel bericht van: Murdock Ben wel blij met deze zender, zeker nu het herfst wordt. Trouwens, heb ook erg veel naar Fan TV gekeken, zaten erg goede programma's tussen. Jammer dat die zender weer via de satelliet stopt, maar zou zeker een goede aanvulling zijn. ik heb niet meer kunnen kijken vanals ze de zender varanderd hebben slechte uren . vroeger keek ik altijd savonds
Elwin Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 Inmiddels is Het Weerkanaal gestart op het Etalagekanaal, alleen staat de Breedbeeldpuls nog aan, terwijl Het Weerkanaal volgens mij in 4:3 uitzendt...
pollebru Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 Beeldkwaliteit nog steeds bedroevend slecht. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
JPVSP Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 Ik heb even naar het weerkanaal gekeken. Ik vond dit al het slechtste wat ik op het etalage kanaal gezien heb.
Elwin Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 Ben ik het wel mee eens. Er zijn toch veel leukere en betere zenders om toe te voegen? Ik zie graag nog wel een keer ESPN Sports, SciFi, 13th Street of een Nederland 4-themazender op het Etalagekanaal komen, en de actie van CDS om het kanaal na 19u over te geven aan ActionNow! vind ik nog steeds niet echt nuttig. Het Etalagekanaal had toch mooi op de plek van 'Tele2 2de Kanaal' gekund? Die bandbreedte wordt nu door een andere zender gebruikt (weet zo gauw niet welke)...
Bullssattv Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 weerkanaal voor streek van nederland !! geen in streek van vlaanderen weer ? ik zou lieve kijken op sci Fi en 13 Street!!! PLZZZZZ ,CD en TVV !!! plzzzzzz Humax HD 2000 CI (TVV met BASIC+ en Free HD),DVB-T !
Brambo's Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 Sluit ik me bij aan. Heb absoluut niets tegen Nederlandse zenders maar aangezien 't gaat over een gemeenschappelijk kanaal voor CDS & TVV, kies dan een zender waar de klanten van beide partijen iets aan hebben. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
di-on-air Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 Graag weer een Etalagekanaal dat 24 uur per dag uitzend. Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
Eduard07 Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 Origineel bericht van: dwendy Graag weer een Etalagekanaal dat 24 uur per dag uitzend. Liever helemaal geen etalagekanaal meer met van alles niks. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Elwin Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 Origineel bericht van: dwendy Graag weer een Etalagekanaal dat 24 uur per dag uitzend. Ben ik het ook mee eens. Gewoon op de plek van het 2de Tele2 Kanaal op Astra 1.
Littlesat Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 Citaat: Ben ik het ook mee eens. Gewoon op de plek van het 2de Tele2 Kanaal op Astra 1. Als ze dit gaan doen dan gaan we weer klagen over de kwaliteit van Nederland 1,2 en 3. Een betere plek is de orginele plek van het etalagekanaal en indien ECV2 nodig is ff uitschakelen. En nog beter uiteraard zijn 1 of 2 transpondertjes erbij... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Elwin Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 Zeker, een extra transponder kan voor weer een aantal mooie zenders zorgen!
di-on-air Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 Of op de plek van RNN7. Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen