sportster Geplaatst: 26 september 2008 Geplaatst: 26 september 2008 mijn gouwe ouwe tv merk X 14 jaar oud gaf ineens geen beeld meer ik zei altijd dan koop ik direkt een grote plasma of lcd dat ga ik ook doen maar niet per direct ik zit nl midden in een verbouwing en heb nog een klein tv tje het blijkt dat net zoals m'n opa vroeger deed met een ferme klap op het toestel ik weer beeld heb voor soms 5 minuten soms een hele avond dat zal wel snel over zijn puur uit nieuwsgierigheid, want die grote komt er WAT is het euvel? saludos
Moderator ceesv Geplaatst: 26 september 2008 Moderator Geplaatst: 26 september 2008 Ik gok op een losse soldering. Wanneer je in de rokende soldeerbout het merk en type doorgeeft, zou het zo maar kunnen zijn, dat daar door ervarings deskundigen precies verteld wordt waar je naar moet kijken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
focus103 Geplaatst: 26 september 2008 Geplaatst: 26 september 2008 Ik zou de hoogspannings trafo en de grote transistoren die daar in de buurt zitten maar eens kontroleren op hun soldeer verbinding zoals Ceesv al voorstelde.
Gast AlanS Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 Citaat: merk X Laat me raden een Philips, bekend om zijn tijdelijke "herstelklappen" dus losse solderingen na enkele jaren. Gewoon doorsolderen en als je wilt er nog 14 jaar na kijken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen