Henksat Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2008 Die moet het doen, maar je hebt waarschijnlijk al een hoop verkeerde bestanden in de map staan op je box Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast wortellica Geplaatst: 19 oktober 2008 Geplaatst: 19 oktober 2008 kan ik dan alles beter weer op fabrieksinsellingen zetten en alles opnieuw invoeren alvast bedankt voor alle moeite we gaan gewoon door het moet me lukken groeten erwin.
Henksat Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2008 Doe maar eens, ga met de box terug naar fabrieksinstellingen en zorg dat DBedit goed staat ingesteld. Welke image gebruik je trouwens? Als je PLi hebt kun je mijn zenderlijst gewoon via het downloadmenu binnen halen. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast wortellica Geplaatst: 19 oktober 2008 Geplaatst: 19 oktober 2008 Ik zie het al ik heb nog een hoop te leren geen idee of dat er allemaal wel op staat maar ik ga verder zoeken je hoort nog van me groeten erwin.
Gast wortellica Geplaatst: 19 oktober 2008 Geplaatst: 19 oktober 2008 Henk bedankt voor je goede tips heb alles teruggezet naar fabrieksinstellingen en alles opnieuw ingeladen en het werkt als een tierelier mijn dank is groot. Origineel bericht van: Henksat Doe maar eens, ga met de box terug naar fabrieksinstellingen en zorg dat DBedit goed staat ingesteld. Welke image gebruik je trouwens? Als je PLi hebt kun je mijn zenderlijst gewoon via het downloadmenu binnen halen.
MR_B Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 Ik heb onder providers niks meer staan als ik een zenderlijst schrijf. doe ik dan ff 1 transponderscan dan komt de complete data binnen. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Harley Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 Dreamboxedit uit post 1 opgehaald, zoek eigenlijk de opendbedit met de new enigma settings. Iemand linkie? Heb hem al Ja zoek me een ongeluk Nieuwste henksat settings zie ik ook niet op PLI site. VU+ Duo2 - PrismCube
Henksat Geplaatst: 29 november 2008 Auteur Geplaatst: 29 november 2008 Origineel bericht van: Harley4 Nieuwste henksat settings zie ik ook niet op PLI site. Zouden die er al staan dan? Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Harley Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 De laatste dan, excuse me. Ik kan ze in ieder geval niet vinden. VU+ Duo2 - PrismCube
Loui (K) Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Is er een mogelijkheid om vanuit DreamboxEdit je lijst te verwijderen in je dreambox? Als ik wil overschrijven lukt dat niet altijd.en duurt soms erg lang voordat de lijst gewisseld is.
Gast Jan25 Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Ik ben met de SatcoDX in de weer, maar .sdx file kan niet worden gebruikt. Iemand enig idee wat ik fout doe?
mobieltje Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Origineel bericht van: Jan25 Ik ben met de SatcoDX in de weer, maar .sdx file kan niet worden gebruikt. Iemand enig idee wat ik fout doe? Zoekfuntie !!! Het antwoord staat in deze draad: klik hier Grts.
Gast Jan25 Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Ja maar dan gebruik je toch een "oude" .sdx file.
Loui (K) Geplaatst: 6 december 2008 Geplaatst: 6 december 2008 Origineel bericht van: Jan25 Ja maar dan gebruik je toch een "oude" .sdx file. Dit werkt wel. Selecteer wat je nodig hebt en en sla het bestand op en het werkt perfect
Loui (K) Geplaatst: 6 december 2008 Geplaatst: 6 december 2008 Origineel bericht van: Loui (K) Is er een mogelijkheid om vanuit DreamboxEdit je lijst te verwijderen in je dreambox? Als ik wil overschrijven lukt dat niet altijd.en duurt soms erg lang voordat de lijst gewisseld is. Bestaat er uberhaubt een manier om de lijst uit je Dreambox te halen? zo wissen via FTP lukt wel maar de lijst blijft wel in het menu staan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen