Ga naar inhoud

[All] Dreamboxedit 3.0.0

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Die moet het doen, maar je hebt waarschijnlijk al een hoop verkeerde bestanden in de map staan op je box

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

• Reacties 196
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Gast wortellica
Geplaatst:

kan ik dan alles beter weer op fabrieksinsellingen zetten en alles opnieuw invoeren alvast bedankt voor alle moeite we gaan gewoon door het moet me lukken groeten erwin.

Geplaatst:

Doe maar eens, ga met de box terug naar fabrieksinstellingen en zorg dat DBedit goed staat ingesteld. Welke image gebruik je trouwens?

Als je PLi hebt kun je mijn zenderlijst gewoon via het downloadmenu binnen halen.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Gast wortellica
Geplaatst:

Ik zie het al ik heb nog een hoop te leren geen idee of dat er allemaal wel op staat maar ik ga verder zoeken je hoort nog van me groeten erwin.

Gast wortellica
Geplaatst:

Henk bedankt voor je goede tips heb alles teruggezet naar fabrieksinstellingen en alles opnieuw ingeladen en het werkt als een tierelier mijn dank is groot.

Origineel bericht van: Henksat
Doe maar eens, ga met de box terug naar fabrieksinstellingen en zorg dat DBedit goed staat ingesteld. Welke image gebruik je trouwens?

Als je PLi hebt kun je mijn zenderlijst gewoon via het downloadmenu binnen halen.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik heb onder providers niks meer staan als ik een zenderlijst schrijf. doe ik dan ff 1 transponderscan dan komt de complete data binnen.

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

• 4 weken later...
Geplaatst:

Dreamboxedit uit post 1 opgehaald, zoek eigenlijk de opendbedit met de new enigma settings. Iemand linkie? Heb hem al

Ja zoek me een ongeluk wink

Nieuwste henksat settings zie ik ook niet op PLI site.

VU+ Duo2 - PrismCube

Geplaatst:
Origineel bericht van: Harley4

Nieuwste henksat settings zie ik ook niet op PLI site.

Zouden die er al staan dan?

Member of the PLi team

Geplaatst:

Ik ben met de SatcoDX in de weer, maar .sdx file kan niet worden gebruikt. Iemand enig idee wat ik fout doe?

Geplaatst:

Ja maar dan gebruik je toch een "oude" .sdx file.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Loui (K)
Is er een mogelijkheid om vanuit DreamboxEdit je lijst te verwijderen in je dreambox? Als ik wil overschrijven lukt dat niet altijd.en duurt soms erg lang voordat de lijst gewisseld is.

Bestaat er uberhaubt een manier om de lijst uit je Dreambox te halen? zo wissen via FTP lukt wel maar de lijst blijft wel in het menu staan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen