Ga naar inhoud


[All] Dreamboxedit 3.0.0


Henksat

Aanbevolen berichten


  • Reacties 196
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: boeda


Sky Action HD - 3814
Sky Modern Greats HD - 3815
Sky Drama HD - 3816
Sky Sci Fi/Horror HD - 3817
Sky Family HD - 3818
Sky comedy HD - 3819

Dit zijn ze die ik weet.


Ik heb ze lokaal al toegevoegd aan de lijst, zullen meekomen in de volgende update.
Officieel zijn ze nog niet van start denk ik, want namen worden nog als nummer weergegeven.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Henksat ik kan me hier alleen maar bij aansluiten.

 

Prima werk. Het loopt perfect, ik het zo gauw nog geen problemen kunnen ontdekken.

 

Bedankt,

 

Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: Simean
Hey Henksat en het volledige team, ik wil jullie ook bedanken voor deze release van Dreamboxedit !

De nieuwe settingslijst net in de 800 geplaatst op de nieuwste gemini en alle zap problemen zijn van de baan olé.

 

Blij dat er ook mensen zijn die het wél kunnen. Eerlijk gezegd liggen alle problemen bij wie het niet lukt bij de mensen zelf.

TVBlock

 

Dreambox 800 // Dreambox 7025 // Dreambox 7000 // Dreambox 500plus // Katrhrein UFS910 - Deltastar Gregorian Dish // Visiosat Bisatellite Dish 28e/19e/13e // Sky Dish

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

ik heb op de meeste hd zenders snr op nul staan zoals een hd

heb new enigma 2 aangevikt voor mijn 800 setings heb ik henksat

heb al eens via pli de settings gezet maar zonder geluk

deze middag was alles nog goed

wie heeft dit nog voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je goed had gelezen, hele topic, werken deze lijsten alléén op een image welke ondersteuning heeft voor de laatste lamedb wijzigingen van DMM, oftewel services/4.

 

Dat zijn de LT Image, de Gemini, de Ronaldd en zeer binnenkort de PLi Jade Final.

Heb je nu PLi eroip staan moet je ná het laden van de zenderlijst alle in gebruik zijnde sats even scannen en dan doen ze het wel.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg een foutmelding ( zie onder) bij het lezen van de settings van DM800.

 

In het profiel staan de paden goed, maar hij probeert het bestand services op te halen en die heeft de DM800 niet.

 

Mogelijk kan ik nog ergen anders instellen die ie lamdb moet kijken maar dat heb ik nog niet gevonden.

 

Verzenden gaat wel goed.

 

Bewerken ook dat gaat echt super. Voor het eerst word zelf ITV HD goed weggeschreven.

 

Code:
Connected.Dreambox reactie: Login successful.** Ophalen bestandslijst uit "/etc/enigma2/" **Starting FTP transferTransfer complete** Ophalen bestandslijst uit "/etc/enigma2/" **Starting FTP transferTransfer complete** Ophalen bestand "/etc/enigma2/settings" **Fout bij ophalen bestand "settings" van de Dreambox.Disconnecting.Disconnected.

 

TVBlock

 

Dreambox 800 // Dreambox 7025 // Dreambox 7000 // Dreambox 500plus // Katrhrein UFS910 - Deltastar Gregorian Dish // Visiosat Bisatellite Dish 28e/19e/13e // Sky Dish

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tvblock
Ik krijg een foutmelding ( zie onder) bij het lezen van de settings van DM800.

In het profiel staan de paden goed, maar hij probeert het bestand services op te halen en die heeft de DM800 niet.


Je leest NOG niet goed. tired

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Als je goed had gelezen, hele topic, werken deze lijsten alléén op een image welke ondersteuning heeft voor de laatste lamedb wijzigingen van DMM, oftewel services/4.

Dat zijn de LT Image, de Gemini, de Ronaldd en zeer binnenkort de PLi Jade Final.
Heb je nu PLi eroip staan moet je ná het laden van de zenderlijst alle in gebruik zijnde sats even scannen en dan doen ze het wel.


Ook namens mij een dikke proficiat met deze versie , ga ik vandaag nog uitproberen.
Maar weet iemand of de laatste versie van Oozoon (incl. update van 21 september) ook versie 2.4 is?

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

Ik las dit:

 

Je moet Dreamboxedit starten, instellen op Nieuwe enigma 2 settings (versie-4) dan mijn gedownloade lijst pas openen en dan uploaden. Dat moet werken.

Ga je tussendoor switchen van versie 4 naar 3 en terug krijg je misschien deze rare gevolgen

 

Mijn vraag is waar moet ik instellen op nieuwe enigma 2 settings ( Versie 4 ) .

Kan niet vinden

 

Gerrit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Boerenjong
Mijn vraag is waar moet ik instellen op nieuwe enigma 2 settings ( Versie 4 ) .
Kan niet vinden

Gerrit


Onder Opties krijg je een scherm met 4 buttons:
1. Satellietontvanger
2. Kabelontvanger
3. Enigma-2
4. New Enigma-2

2 keer klikken op gewenste button, en dan opslaan kiezen.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag wat verduidelijking. Want ik heb echt alles doorgespit maar heb geen idee hoe ik deze error kan oplossen.

 

Misschien kun je aangeven wat ik dan niet goed gelezen zou hebben.

 

Ik gebruikt trouwens het LT5 sp2 image.

 

Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: tvblock
Ik krijg een foutmelding ( zie onder) bij het lezen van de settings van DM800.

 

In het profiel staan de paden goed, maar hij probeert het bestand services op te halen en die heeft de DM800 niet.

 

Je leest NOG niet goed. tired

TVBlock

 

Dreambox 800 // Dreambox 7025 // Dreambox 7000 // Dreambox 500plus // Katrhrein UFS910 - Deltastar Gregorian Dish // Visiosat Bisatellite Dish 28e/19e/13e // Sky Dish

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon tweemaal dreamboxOedit opstarten

en

de twee lijsten laden en zelf knippen en plakken (editeren)

 

of eenmaal en de hulpmiddelen aanklikken

vergelijk huidige services met services op de schijf

 

het leuke is juist dat je met deze editor zelf aan de slag kunt

met eigen scan's en met vooraf gedownloade lijsten.

 

chiao

Mad About You

Hooverphonic

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...