Ga naar inhoud


[All] Dreamboxedit 3.0.0


Henksat

Aanbevolen berichten


  • Reacties 196
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Jongens, lezen jullie nooit het 1e bericht van een topic, staat toch duidelijk dit beschreven:

 

Known bugs in version 3.0.0:

 

Translation problem with Satcodx files: servicenames with special characters are not correctly translated (but can be editted by hand of course

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Loui (K)
Origineel bericht van: Loui (K)
Ik ondervind nog steeds problemen met het importeren van SatCoDx files.Jammer dat dit nog niet verholpen is.Verder is het een prima stukje werk.


Dit bedoel ik zie bijlage.


SatcoDX import zou prima moeten werken, maar alleen versie 10 SatcoDX files.
Die kun je online genereren op de SatcoDX site:
http://satcodx.rocam.com/generator.shtml

De known bug is een iets ander issue: namen met special characters worden niet netjes vertaald. Kun je met de hand achteraf doen. Of ze gewoon laten staan als het je niet stoort.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het probleem gevonden. Ik heb meerdere dreamboxen. Zodra ik in de profielen ook een enigma1 box heb staan dan krijg ik die fout.

 

Ik voeg mijn settingslijst toe. Deze heeft als basis de zgn. Lykra Rotor settings van 18-09. De range is van 62 oost tot 58 west. Alle sats die ik kan ontvangen ( bijna allemaal ) opnieuw gescannned. Bouquetten geupdate En alle HDTV kanalen in 1 bouquet.

 

De satellites.xml komt van deze site _h**p://satellites-xml.eu/

 

Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: tvblock
Alleen het ophalen van Dreambox geeft de eerder genoemde fout. Geen groot probleem, want ik ben al blij met wat ik er nu mee kan doen.

 

Ik heb nog niet eerder deze klacht gehoord, heb er zelf ook geen last van, en zelf al getest op meerdere boxen. Denk toch dat het probleem bij jou zit.

Maar je schrijft: De settings met FTP op mijn PC zet, welke files haal je dan waar vandaan? Denk dat er een verkeerde file tussen zit dan.

tvblock settings 30-09 based on lykra rotor.zip

TVBlock

 

Dreambox 800 // Dreambox 7025 // Dreambox 7000 // Dreambox 500plus // Katrhrein UFS910 - Deltastar Gregorian Dish // Visiosat Bisatellite Dish 28e/19e/13e // Sky Dish

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOi Henk,

 

Ben een tijdje aan het zoeken, naar de lijsten wat ik eerst wel had, de categorien van fim, kids, sport enz.

Ik kan zie niet meer vinden in mijn dreambox.

Ook als ik 1 indruk op de AB voor NED1 werkt niet.

Ligt dit aan mijn image? (ronaldd) of is er iets fout gegaan met het uploaden van de zenderlijst naar de dreambox??

 

Anton

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: antonlamers

Ligt dit aan mijn image? (ronaldd) of is er iets fout gegaan met het uploaden van de zenderlijst naar de dreambox??


Ik denk het laatste, weet het eigenlijk bijna wel zeker.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Jongens, lezen jullie nooit het 1e bericht van een topic, staat toch duidelijk dit beschreven:


Misschien begrijp je nu waarom wij als moderator wel eens wat streng zijn. Lezen blijkt namelijk voor velen gewoon niet mogelijk en daardoor zitten wij de hele dag berichten te editten.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...