boekkie Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 opa boekkie is weer zeer blij,met het derde kleinkind,geboren op 20 september,in goede gezondheid! Ik wil jullie dit mededelen,ik heb 3 kinderen,nu allemaal een kind,een mijlpaal voor mijn vrouw en ik. Dus opa boekkie,heeft nu 3 kleinkinderen. Britt een meisje,paar daagjes oud. Sarah een meisje,9 maanden oud. Demian een jongen 5 jaar,bijna groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
paardengek Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Van harte gefeliciteerd !! Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Outta space Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Van harte Gefeliciteerd Britt toevallig zeker niet in Emmen geboren?? want ietsjes later dan onze fijne knul is er ook een Britt geboren in het ziekenhuis van Emmen Dit onze zoon Joey geboren op 25 september.
John van Dreumel Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Proficiat met de nieuwe wereldburger. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Fiene56 Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Boekkie en outta space, allebei van harte met de geboorte van kind en kleinkind. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Johan45 Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 boekie gefeliciteerd met je kleindochter en Outta space gefeliciteerd met je zoon. Leuk dat jullie dit nieuws met ons willen delen. Vult u rustig aan !!!
paardengek Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Ook Outta space gefeliciteerd met je zoon. Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast ozzo Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Ik feliciteer ook beiden met deze blije geboortes ! Geniet er van !
Elwin Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Hartelijk gefeliciteerd aan beiden! Geniet er maar lekker van!
Timm1983 Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Gefeliciteerd Boekie! Ik wens je verder veel mooie momenten met je kleinkind! Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
patyv Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 beide gefeliciteerd en geniet ervan. db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU
kees hekstra Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 gefeliciteerd daar gaat je nachtrust. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Poetsdoekje Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Origineel bericht van: boekkie opa boekkie is weer zeer blij,met het derde kleinkind,geboren op 20 september,in goede gezondheid! Ik wil jullie dit mededelen,ik heb 3 kinderen,nu allemaal een kind,een mijlpaal voor mijn vrouw en ik. Dus opa boekkie,heeft nu 3 kleinkinderen. Britt een meisje,paar daagjes oud. Sarah een meisje,9 maanden oud. Demian een jongen 5 jaar,bijna Het is toch helemaal geweldig zo'n kleintje he?! Van harte gefeliciteerd. ik ben ook grootouder van drie kleinkinderen van 4½, van 2½ en van 10 weken, geweldig allemaal en de hartelijke groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
madhunter Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Outta Space en Boekkie, beide van harte proficiat. Johan
Ome Merde Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 gefeliciteerd allemaal ... merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen