Ga naar inhoud


Humax Icord HD PVR Twin


Gast Discotrain

Aanbevolen berichten

Is dit 100% waar wat ze schrijven...

De Humax iCord is een HDTV satellietontvanger met Twin tuner. u kunt hiermee 4 zenders opnemen en een 5e kijken.

 

en werkt het (open) Linux systeem al

 

 

Verder heeft de ontvanger een Ethernet aansluiting die in het tweede kwartaal actief wordt via een software update en volgens Humax het Linux O/S ondersteund.

 

als dit zo is dan gaat de Ipbox de deur uit en kan ik genieten van de Humax....maar dan moet ik zeker weten dat het open linux systeem goed werkt !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
dus de lan verbinding is alleen geschikt voor binnenhuis als ik het zo lees...

 

De internetverbinding wordt gebruikt voor de (met name Duitse) EPG informatie TVTV. Of je wil de FTP server gebruiken.

Wavefield T90 - Vu+ Ultimo 4K / Dreambox 920 / Edision mio 4k / Atlas HD100 / Amiko 4K Combo / DM8000 / en nog een paar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bold'or
Citaat:
dus de lan verbinding is alleen geschikt voor binnenhuis als ik het zo lees...


De internetverbinding wordt gebruikt voor de (met name Duitse) EPG informatie TVTV. Of je wil de FTP server gebruiken.


Maar het is toch ook mogelijk om eventueel opgenomen bestanden te verplaatsen naar bijvoorbeeld een PC die ook op hetzelfde netwerk zit ?
  • Humax iCord / Grundig DSR3735 / PowerCamPro 2.04 2x
  • Triax 88cm / ALPS Quad BSTE4_101B 2x / Smart Tit Twin 2E-TTG 2x / Spaun DiSEqC 212F 411F
  • Hotbird-Astra1-Astra3-Astra2-Eurobird
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me voorstellen om een opgenomen programma voor altijd te willen bewaren. Dan vind daar eigenlijk de Harde Schijf in de Icord niet geschikt voor.

Dan zou je via de PC het op een andere medium kunnen zetten en voor lange tijd/altijd bewaren. Via het netwerk zou dat volgens mij heel goed moeten werken.

  • Humax iCord / Grundig DSR3735 / PowerCamPro 2.04 2x
  • Triax 88cm / ALPS Quad BSTE4_101B 2x / Smart Tit Twin 2E-TTG 2x / Spaun DiSEqC 212F 411F
  • Hotbird-Astra1-Astra3-Astra2-Eurobird
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...