Jack100 Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Ik zit nu al drie weken zonder internet en bellen van orange ik zal op 7 september van 4 naar 8 mb gaan maar in plaats is het tot vandaag helemaal niets meer en als je naar online (ofline) belt weten ze er geen raad zeggen ze zijn er meer die dit probleem hebben ik moet nu bij iemand anders op het internet om toch wat tekunnen doen op het web,ik zit nu een jaar bij orange en ik heb alleen maar problemen gehad gelukkig ga ik een dinsdag over naar telfort maar het is toch niet normaal dat je zo lang zonder zit zijn er meer met dit probleem. Jack AZbox Premium HD Plus VuDo+ volledig nederlands pakket
Ome Merde Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 als ze "het niet weten" kan je ze in gebreke stellen. je komt dan wel in de mangel en het kost vaak meer dan het opleverd. even afwachten tot dinsdag en dan is het "the finger" voor on offline merDe deze ruimte is te huur
mereltje Geplaatst: 28 september 2008 Geplaatst: 28 september 2008 Heb je het Telfort modem al misschien ben je al geporteerd , dit komt wel vaker voor !zou het even testen. gr. Willy Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Jack100 Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Geplaatst: 30 september 2008 Eindelijk weer internet maar nu niet meer van offline maar van telfort AZbox Premium HD Plus VuDo+ volledig nederlands pakket
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen