Patman Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Beste mensen, Sinds kort ben ik in het bezit van een gb NAS en wil ik dit o.a. ook gaan gebruiken om data van aangesloten pc's te backuppen. Totaal onervaren met het maken van back up's ben ik benieuwd naar jullie ervaringen, hints en tips. Alvast bedankt. grt. Patrick DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD
Gast ozzo Geplaatst: 28 september 2008 Geplaatst: 28 september 2008 Als je beschikking over genoeg ruimte hebt, en dat heb je in jouw geval denk ik wel, zou ik gewoon af en toe (min. 1x per maand) een complete IMAGE maken van mijn harde schijf. Bij problemen kun je dan in 1 klik de boel terugzetten (met of zonder nieuwe HD's). Verder zijn er vario backup programma's te krijgen. Maar ook Windows Backup kun je natuurlijk gebruiken.
Poetsdoekje Geplaatst: 28 september 2008 Geplaatst: 28 september 2008 Citaat: Maar ook Windows Backup kun je natuurlijk gebruiken. En het werkt p e r f e c t !! Hoef je echt geen programma voor te kopen en de groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Patman Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Geplaatst: 28 september 2008 Ik ga het eens uitproberen. Dank voor jullie reacties! DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen