Gast pietsat Geplaatst: 11 oktober 2008 Geplaatst: 11 oktober 2008 Dat is in spanje nu net zo 200 EUR max bestaande uit tientjes
WPW Geplaatst: 11 oktober 2008 Geplaatst: 11 oktober 2008 Waarom strepen ze de schulden niet wereld wijd tegen elkaar weg of denk ik nu te simpel? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast pietsat Geplaatst: 11 oktober 2008 Geplaatst: 11 oktober 2008 Ja dan ben je er wel in eene keer van af, zo gaat het in een normaal bedrijf wel wpw, even slikken en weer verder gaan!! maar we ga nu weer naar iets anders, wantrouwe van pinautomaten waar de mensen hun geld van af halen bij een andere spaar kas nog even kan je alleen nog bij je eigen bank pinnen let maar op
leo1949 Geplaatst: 11 oktober 2008 Geplaatst: 11 oktober 2008 Origineel bericht van: NOS teletekst 120 Teletekst za 11 okt *************************************** Kort nieuws binnenland *************************************** De kredietcrisis dreigt de gemeente Asten (N-Br) veel geld te kosten.Asten heeft een deposito van een miljoen euro bij Landsbanki,het moederbedrijf van Icesave.Het ministerie van Binnenlandse Zaken onderzoekt of meer gemeenten last hebben van de kredietcrisis. *************************************** volgende nieuws weer&verkeer sport Dat was dus ook niet zo handig. 90% van je spaargeld opgeruimd Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
WPW Geplaatst: 11 oktober 2008 Geplaatst: 11 oktober 2008 Origineel bericht van: pietsat nog even kan je alleen nog bij je eigen bank pinnen let maar op Dat lijkt mij het ergste nog niet, wat erger zal worden zijn de intermensen reacties, dat degene die straks niets meer hebben dit gaan halen bij wie zij denken nog wel wat hebben. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
pukje Geplaatst: 11 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2008 Origineel bericht van: WPW Dat lijkt mij het ergste nog niet, wat erger zal worden zijn de intermensen reacties, dat degene die straks niets meer hebben dit gaan halen bij wie zij denken nog wel wat hebben. Er zullen wel meerdere gemeenten komen met zulke berichten. OGB enz zal wel weer flink omhoog gaan. Volgens ddp vragen de 2 grootste prive banken van duitsland de deutschebank en commersbank geld aan de staat,deutsland maakt binnen 2 a 3 dagen een noodwet om het mogelijk te maken Lees een stukje uit het bericht Die Beamten hätten aber auch Deutsche Bank-Chef Josef Ackermann, Commerzbank-Chef Martin Blessing und Bankenpräsident Klaus-Peter Müller zu Rate gezogen. Weber sowie der Präsident der Europäischen Zentralbank, Jean-Claude Trichet, hätten die Bundesregierung vehement gedrängt, staatliche Eigenkapitalspritzen für den Bankensektor möglich zu machen. (ddp)
WPW Geplaatst: 11 oktober 2008 Geplaatst: 11 oktober 2008 Origineel bericht van: WPW #1569628 - 11/10/2008 12:08 Dat lijkt mij het ergste nog niet, wat erger zal worden zijn de intermensen reacties, dat degene die straks niets meer hebben dit gaan halen bij wie zij denken nog wel wat hebben. Ik bedoel maar... wie was er nu eerst, ik of nu België vreest inbraakgolf door bankencrisis Uitgegeven: 11 oktober 2008 12:46 http://www.nu.nl/news/1784711/30/Belgi%EB_vreest_inbraakgolf_door_bankencrisis.html Ik ga maar eens mijn oude anti diefstal bobine spullen van stal hale... gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
gigantaandemuur Geplaatst: 11 oktober 2008 Geplaatst: 11 oktober 2008 Bobine zit in je auto toch,volgens mij gaat t om wat de belgen weer aan euro s hebben liggen in huis. Kluisjes verkopers draaien goed lijkt me "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
pukje Geplaatst: 11 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2008 Ik denk dat ik mijn baas over 2 weken vraag mijn loon cash te geven ,hij zal dat wel begrijpen
PetrosCrete Geplaatst: 11 oktober 2008 Geplaatst: 11 oktober 2008 Je baas zou wel gek zijn, laat dat liever over aan DNB. Als ook de eerste verzekeraar sneuvelt krijgen we weer een deel geneuzel over de WAO-hiaat verzekerden. Dat de banken mekaar niet meer vertrouwen komt gewoon omdat de Solvabiliteit van die zelfde banken niet meer deugd, en dat pukje lossen we niet meer op met 80 Miljard €. Die 200 punten-grens wordt de volgende week echt wel gehaald, mocht dat niet lukken zijn er weer teveel mensen op de trein gesprongen (in het andere geval, liggen ze voor de trein)
Gast 1664 Geplaatst: 11 oktober 2008 Geplaatst: 11 oktober 2008 Da's nog niks. Veel Britse gemeentes, openbaar vervoer en de Politie hebben ieder vele tientallen miljoenen ponden naar IJsland gebracht.
pukje Geplaatst: 11 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2008 Als de aandelen tot 0 gaan zou mij een zorg zijn ,jammer voor de gokkers op de beurs ,jammer voor activa kant van de banken dat hun aandelen weg zijn. Ik merk al een paar weken dat pinnen niet meer gaat zoals gewend Bij overscrijvingen merk ik dat het niet meer zo snel gaat als gewend tot niet uitvoeren van de opdracht. Ik heb geen zin om X dagen te wachten voordat het geld van nederland naar belgie gaat.
pukje Geplaatst: 11 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2008 Volgens DDP steekt de duitse regering 3 a 400 miljard euro in de duitse banken om ze te redden lees hier: http://de.biz.yahoo.com/11102008/336/zeitung-dreistelliger-milliardenbetrag-b-0.html Als je alle bedragen van de afgelopen 2 weken bij elkaar telt kom je boven de billjoen euro. Volgens mij zijn de te korten bij de banken astronomisch
PetrosCrete Geplaatst: 11 oktober 2008 Geplaatst: 11 oktober 2008 Inderdaad veel geld voor wat luchtbellen.
gigantaandemuur Geplaatst: 11 oktober 2008 Geplaatst: 11 oktober 2008 Er moeten wat euro s worden bij gedrukt dat is alles "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen