Ga naar inhoud


zijn onze spaarcenten/hyptotheken nog veilig?


pukje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 644
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:
Hoe dan ook ING heeft dus echt een noodsprong moeten maken lijkt

mij zo.

Ing heeft t nog nooit laten afweten wat dividend betreft en gaat mi nu ook niet gebeuren.

Ze hebben ook nog ff de tijd om t bij elkaar te schrapen.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er toch een nieuw financieel systeem moet komen schaf dan die beurs ook maar af, doodziek word je ervan. Meerdere keren meegemaakt dat volkomen gezonde bedrijven werden weggesaneerd omdat het concern daarmee de aandeelhouders tevreden hield.

 

Bah!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

De beurs afschaffen is geen goed idee, ze moeten het beperken tot het verhandelen van aandelen; al die opties en opties op opties verzieken het systeem.

En die hedgefondsen moeten ze natuurlijk ook verbieden, die zijn er alleen maar op uit om zo snel mogelijk geld te verdienen en laten een uitgekleed bedrijf achter.

"That's another fine mess you've got me into"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gigantaandemuur
Citaat:
Hoe dan ook ING heeft dus echt een noodsprong moeten maken lijkt
mij zo.
Ing heeft t nog nooit laten afweten wat dividend betreft en gaat mi nu ook niet gebeuren.
Ze hebben ook nog ff de tijd om t bij elkaar te schrapen.


In het persbericht van ING staat op regel 4:

"ING keert geen slotdividend uit over 2008"


Dat lijkt me duidelijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Slot dividend is de correctie op interimdividend dat heb ik ook nog nooit gehad eigenlijk dus wat dat aangaat geen verschil.

Interimdividend Van 2008 heb ik al gehad in t begin van september.

 

 

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt mij hoe langer hoe duidelijker dat de crises ook

gebruikt wordt om weer alles onder controle van de staat te krijgen.

 

UBS heeft een lening van de ECB gekregen nu wordt zwitserland

gedwongen het bankgeheim op te heffen.

 

De staat heeft nu al totale inzicht bij fortis-abnambo en ING

 

SNS-reaal zal wel volgen.

 

RABO ?? geen idee hoe hij er voor staat.

 

Zo gaan er ook al stemmen op om multinationals te steunen waardoor

ze in handen van de staat komen (voorbeeld het huidige rusland??)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gigantaandemuur
Slot dividend is de correctie op interimdividend dat heb ik ook nog nooit gehad eigenlijk dus wat dat aangaat geen verschil.
Interimdividend Van 2008 heb ik al gehad in t begin van september.



Dan heb je nog heel wat dividend tegoed, want ING heeft altijd nog een interim- en slotdividend uitgekeerd.

Zie: ING dividendbeleid
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pukje
Het wordt mij hoe langer hoe duidelijker dat de crises ook
gebruikt wordt om weer alles onder controle van de staat te krijgen.

UBS heeft een lening van de ECB gekregen nu wordt zwitserland
gedwongen het bankgeheim op te heffen.



Prima toch! Het is van de zotte dat er nog drie landen in Europa zijn die een bankgeheim hanteren, twee staan er op de zwarte lijst (liechtenstein en Luxemburg) Zwitserland moet daar ook op.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Het slotdividend wordt uitgekeerd in het jaar volgend op het financiële jaarAldus de site van ING

Er word bij mij dus niet gespecificeerd in mei wat t nu eigelijk is, mogelijk is dit dan t slotdividend of zit het hier in verwerkt van t voorgaande jaar.

We wachten dan maar rustig af wat er gaat komen in mei.

 

 

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus


Prima toch! Het is van de zotte dat er nog drie landen in Europa zijn die een bankgeheim hanteren, twee staan er op de zwarte lijst (liechtenstein en Luxemburg) Zwitserland moet daar ook op.


Waarom is dat van de zotte? Ga jij dan graag je SOFI nummer, je creditcard nummer, je inkomen etc openbaar maken?

Wij hebben hier in Luxemburg de strengste maatregelen m.b.t. witwassen van geld, rekeninghouder checks etc. Ik werk zelf voor een Amerikaanse bank en op het hoofkantoor staan ze steeds versteld van de hoeveelheid KYC/AML (Know Your Client/Anti-Money-Laundring) regels die er bestaan. De regels in andere landen zijn veel lakser. Waarom staat Belgie er met zijn lagere kapitaalbelasting niet op de lijst, waarom Duitsland niet wegens de absurde verdekte kosten om te bankieren en het niet openbaar maken door de banken wat er eigenlijk verdient wordt (MIFID). Waarom niet Nederland door de speciale belasting regeltjes voor holding maatschappijen en de buitengewone inkomsten belasting regels voor buitenlanders (30%regel). Is dat geen concurrentievervalsing?

Je kan hier nog geen auto kopen met cash boven de 12,500 EUR omdat je dan moet aantonen waar het geld vandaan komt. De autoverkoper moet dat melden aan de Luxemburgse AFM. Hetzelfde geldt voor huis kopen etc.

Door de invoering van de EUSD (European Savingsdirective - zeg maar de bronbelasting) is het zelfs niet meer aantrekkelijk geworden als privepersoon je inkomsten vanuit Luxemburg niet meer te vermelden in je eigen land. Je kan er voor kiezen bij de rekening opening dat de inkomsten aan de belastingdienst in het land van herkomst worden gemeld, zodat er de mogelijk bestaat deze met aftrekposten te korrigeren. Toch kiezen er nog steeds veel mensen voor hier hun geld te investeren. Dit ligt aan andere aspecten bijv. aanbod producten, lagere kosten t.o.v. het eigen land door hoge concurrentie, expertise van de bank medewerker die je niet aan het loket in je woonplaats zal vinden etc etc. Er verder op ingaan zal het thema van dit topic doen exploderen.

Ik vind het onverstandig landen in een hoekje te plaatsen zonder er iets van af te weten......

just my 10 cents

Snopper

Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: snopper
Origineel bericht van: Neptunus


Prima toch! Het is van de zotte dat er nog drie landen in Europa zijn die een bankgeheim hanteren, twee staan er op de zwarte lijst (liechtenstein en Luxemburg) Zwitserland moet daar ook op.


Waarom is dat van de zotte? Ga jij dan graag je SOFI nummer, je creditcard nummer, je inkomen etc openbaar maken?



Ik vind het ook niet leuk dat achter mijn rug bankenrekeningen enz door de overheden GECONTROLEERD worden.

Er bestaan mooie privicy wetten maar de makers daarvan trekken
zich niets daarvan aan.

In zwitserland is het bankgeheim al lek ,als verdacht bestaat dat
verboden zaken bezig zijn geeft switserland alle bank informaties door.

Maar ze willen dat de switserse bank automatisch van iedereen alle
gegevens doorgeven

Ik ben daar geen voorstander van ,dus ook niet zoals het in nederland is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ABP heeft tot nu toe 22 miljard verloren door de crises,

door deze kapitaals vermindering voldoet ABP niet meer aan

de eisen van DNB daarom moet abp nu snel een noodplan op

tafel leggen met een oplossing voor het probleem.

 

Werd hier niet ergens op het forum beweerd dat de pensioen

fondsen geen last konden hebben ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...