Ga naar inhoud


zijn onze spaarcenten/hyptotheken nog veilig?


pukje

Aanbevolen berichten

klopt maar je zal verbaast zijn hoeveel van deze producten en voorwerpen heel goed van ander materiaal gemaakt kan worden.

 

Afraken van deze olie afhankelijkheid is natuurlijk ook niet 100%, als we dit terug kunnen brengen met een 10tal % zal dit een hele berg uitmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 644
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Allemaal erg off topic het gaat nu over spaarcenten cq hypotheken

als ik nu weer het nieuws ziet wil de Duitse bank abm-amro kopen . ben ik nu gek was dat niet de bank die 5 maanden geleeden bijna bankroet ging !! zo als je nu kan zien is het gewoon beter als fortis bankroet gaan want ze leren het nooit net als de Duitse bank gaan ze zo weer gokken en dat kost de belasting betaler weer zijn geld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pietsat
Allemaal erg off topic het gaat nu over spaarcenten cq hypotheken
als ik nu weer het nieuws ziet wil de Duitse bank abm-amro kopen . ben ik nu gek was dat niet de bank die 5 maanden geleeden bijna bankroet ging !!


Zo offtopic is het niet ,olie is de drijfveer van de
economie ,als die prijs niet klopt valt alles als
een kaartenhuis in elkaar.

De marktwerking moet nu het werk doen zodat de prijzen weer
voor iedereen haalbaar is.

Ik vind het goed dat de USA geen geld inpompt ,dat is een
kunstmatige (tijdelijke) oplossing.


Link naar reactie
Delen op andere sites

abn-amro moet toch slecht in zijn vel zitten ,ik lees net

dat het aandeel ing flink gezakt was toen er overneem plannen

waren voor abm ,nu officieel is dat ing abn niet overneemt

stijgt ing fors.

 

(was ook wel te verwachten dat abn er slecht voor staat anders

werd die vorig jaar niet tekoop aangeboden)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De prijs van olie heeft nauwelijks invloed op wat er nu gaande is.

Zoals algemeen bekend is gaat t om amerikaans onroerend goed wat met belachelijke hypotheken is/was gefinancierd wat deze crisis heeft veroorzaakt .

 

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gigantaandemuur
De prijs van olie heeft nauwelijks invloed op wat er nu gaande is.
Zoals algemeen bekend is gaat t om amerikaans onroerend goed wat met belachelijke hypotheken is/was gefinancierd wat deze crisis heeft veroorzaakt .


Klopt, echter heeft wat er nu gaande is WEL invloed op de olieprijs..

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een paar geleden kon je makkelijk een hypotheek krijgen, vooral waren er aantrekkelijke anbiedingen voor jongeren. Maar sinds een jaar of zo zijn de banken niet meer zo makkelijk. Je moet minimaal 2 baantjes hebben om je gewone huur of hypotheek te betalen.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pukje
@digipaps

Van de spaanse banken horen we geen (slechte) berichten ?

Terwijl in spanje ook sprake is van onroerend goed markt
die op kiepen staat.


Nu dat kan ik je wel vertellen ik wilde vandaag een groot bedrag van de bank afhalen maar ik kreeg het niet voor elkaar ik moet nu een brief schrijven naar het hoofd kantoor van hun.ik ga nog geen naam noemen van de bewuste bank dat doe ik wel als het veilig is , ik moet dus 14 dagen kan ik wachten of ik me eigen geld nog krijg zo gaat het daar
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pietsat,

 

Lijkt mij de reinste onzin, heb vandaag nog een mooi bedrag laten afhalen in Nederland (wist al van te voren dat ik dit moest doen i.v.m de regels van Veiligheid) Aanvraag, en 1-2 dagen erna kon de destbetreffende persoon het afhalen (vrijdag opdracht gegeven vandaag in de beurs)

 

@all,

Waar mensen leven boven hun Budget (huisje, auto of andere zaken kopen omdat de buurman, broer zus etc het ook konden) vallen inderdaad klappen. Alles moet in de juiste proportie's gezien worden, er zijn nog genoeg mensen die zich nu kapot lachen omdat ze weer op een lage drempel opnieuw kunnen instappen (incl de jongens met de vette bonussen) Zit hier nu nog steeds vredig op mijn terras met een mooie zonsondergang en een glaasje Raki. jullie hebben de boel Door of Niet :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: PetrosCrete
@Pietsat,

Lijkt mij de reinste onzin, heb vandaag nog een mooi bedrag laten afhalen in Nederland (wist al van te voren dat ik dit moest doen i.v.m de regels van Veiligheid) Aanvraag, en 1-2 dagen erna kon de destbetreffende persoon het afhalen (vrijdag opdracht gegeven vandaag in de beurs)

@all,
Waar mensen leven boven hun Budget (huisje, auto of andere zaken kopen omdat de buurman, broer zus etc het ook konden) vallen inderdaad klappen. Alles moet in de juiste proportie's gezien worden, er zijn nog genoeg mensen die zich nu kapot lachen omdat ze weer op een lage drempel opnieuw kunnen instappen (incl de jongens met de vette bonussen) Zit hier nu nog steeds vredig op mijn terras met een mooie zonsondergang en een glaasje Raki. jullie hebben de boel Door of Niet :D


hier dus echt niet. je moet een brief maken waarom, als ik het niet krijg moet ik naar een advocaat voor me eigen centen , het enige wat ik wil is me vermogen over 12 banken veredelen meer niet nu maar ik heb nu maar gelogen dat ik een huis moet kopen
anders kan ik er naar fluiten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...