Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Zojuist 6 pagina's met geruzie doorgeworsteld over de ipbox 900 om vervolgens erachter te komen dat er weinig berichten met ervaringen instaan en er een slotje op het topic staat.

Nogmaals, ben aan het twijfelen om deze ontvanger aan te schaffen... Hoe staat het met de genoemde software problemen? Zijn er inmiddels verbeteringen in de software?

Met vriendelijke groet,

Marco

Geplaatst:

Deze werkt goed hoor en wordt steeds beter en het beeld is gewoon super te noemen.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Oke, de kinderziekten zijn dus voor een groot gedeelte al uit de wereld?

Hopelijk dat er nog meer mensen zijn die hun ervaring kunnen plaatsen.

Nogmaals is dit topic niet bedoeld om een oude discussiekoe uit de sloot te halen, gaarne alleen ervaringen posten.

Bedankt.

Geplaatst:

Ik ben ook te vreden alleen ik heb een ipbox9000

zeker met de laaste update gaat het een stuk soepeler

(voor mij gevoel dan ) epg doet het nu redelijk goed.

Dus ja dik te vreden

Geplaatst:

het beeldkwaliteit is echt super!!!

maar 2 x opnemen is een crime... voorheen had ik de Inverto en daar was echt niks mis mee daar kon ik 2x opnemen en nog beperkt kijken ... ook van CD..

Nu de ipbox kan alleen 2 x van FRee To air zenders opnemen... en dan kan je niet meer kijken..

Wil je van Canal Digital wat opnemen zit je met een probleem.. want echter kan je dan maar 1 x opnemen en kan je wel kijken maar neemt hij niks meer op...

Dit is een groot probleem wat de fabrikant echter erkent! vandaag een mail ontvangen.

2 FTA channels recording from various satellites and TP´s if you use 2 Tuner

2 scrambled channels recording from 1 TP if use unofficial „SF addon for AB Image“ use only 1 Tuner and smart card is in internal smart card reader

Doesn´t supported:

- 2 scrambled channels recording if use 2 Tuners.

Ofte wel.,.. mooi k. mad..e want daar hebben we hem wel voor gekocht.. 2 x opnemen en beperkt kijken.. ja meneer dat kan!!

ja ja...

je mag de mijne wel kopen 320gb harde schijf 2 tuners voor een prijs van 450 euro... wil je er 2 dan is dat ook geen probleem

Geplaatst:

Ik heb sinds een week de ABcom 900HD. Ik ben er wel tevreden mee. CCcam zal ooit nog wel eens komen, denk ik. Nu heb ik een Matrix Reborncam en Linkey met cardaddon voor het...intern sharen. Dit loopt zeer soepel.

Groetjes

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Discotrain
het beeldkwaliteit is echt super!!!
maar 2 x opnemen is een crime... voorheen had ik de Inverto en daar was echt niks mis mee daar kon ik 2x opnemen en nog beperkt kijken ... ook van CD..

Nu de ipbox kan alleen 2 x van FRee To air zenders opnemen... en dan kan je niet meer kijken..
Wil je van Canal Digital wat opnemen zit je met een probleem.. want echter kan je dan maar 1 x opnemen en kan je wel kijken maar neemt hij niks meer op...

Dit is een groot probleem wat de fabrikant echter erkent! vandaag een mail ontvangen.

2 FTA channels recording from various satellites and TP´s if you use 2 Tuner
2 scrambled channels recording from 1 TP if use unofficial „SF addon for AB Image“ use only 1 Tuner and smart card is in internal smart card reader

Doesn´t supported:

- 2 scrambled channels recording if use 2 Tuners.

Ofte wel.,.. mooi k. mad..e want daar hebben we hem wel voor gekocht.. 2 x opnemen en beperkt kijken.. ja meneer dat kan!!

ja ja...

je mag de mijne wel kopen 320gb harde schijf 2 tuners voor een prijs van 450 euro... wil je er 2 dan is dat ook geen probleem

hee kun je mij deze mail eens doorsturen ?
Geplaatst:

ik heb de ABcom 900hd 9000HDplus box van begin af en Ik ben er wel tevreden mee. en aan de soft wordt gewerkt, smirk

groeten bully2

vu plus duo paint it black.sam.640gig .azbox primium + paint it black. jaeger 1224 el .no name dish 120 cm.

Gast Discotrain
Geplaatst:

de 900 is toch een enkel tuner?

dat is toch 1x opnemen en kan je dan nog kijken of is het dan gebeurt?

en hoe werkt het linux gedeelte?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen