maxloader Geplaatst: 29 september 2008 Geplaatst: 29 september 2008 Het volgende is er aan de hand: Bij mijn ouders zijn ze overgestapt naar digitenne van kpn, dus een digitenne ontvanger. tevens hebben ze een dvd speler en een video recorder. De televisie (beeldbuis heb geen type, maar er zit een ruitvormige knop bovenop de tv)is van philips en heeft 2 scart aansluitingen. 1 scart aansluiting is aangesloten op de dvd (home cinemasset), en de andere scart is aangesloten op de digitenne tuner. Voor zover werkt het allemaal. Nu moet de video recorder nog worden aangesloten, deze gaat vanaf de digitenne tuner (topfield) met een scart(vcr) naar de video recorder en vanaf de video recorder coaxiaal naar de antenne ingang van de tv (volgens mij moet het ook zo worden aangesloten). Het probleem is dat ik het video kanaal via de antenne ingang niet gevonden kan krijgen (werkt de hele frequentie af). Heb alles al los gegooid en alleen de video via de antenne ingang aangesloten en nogmaals gescand, maar geen resultaat. Wie heeft er een oplossing cq tips voor dit probleem. Live life to the Max(loader)
winwiz Geplaatst: 29 september 2008 Geplaatst: 29 september 2008 Staat de rf uitgang wel aan?? Bij veel recorders kun je hem uitzetten als je hem niet gebruikt om inteferentie te voorkomen. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
maxloader Geplaatst: 29 september 2008 Auteur Geplaatst: 29 september 2008 Alvast bedankt, maar kan ik op deze manier programma's opnemen en weer afspelen op tv. Live life to the Max(loader)
maxloader Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Geplaatst: 30 september 2008 dat gaan we maar eens proberen, bedankt alvast. Grt Max Live life to the Max(loader)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen