Satfreakholl Geplaatst: 29 september 2008 Geplaatst: 29 september 2008 ik kreeg vandaag de nieuwe nagravision premiere kaart binnen maar zo als bekend werkt deze niet met gbox ? of heb ik iets gemist op cccam werkt het zonder probleem maar met gbox komt er een melding over de verkeerde camkey ook met newcs krijg ik hen niet aan de gang wat volgens mij toch zou moeten werken iemand die ook zo,n kaart heeft ben de laatste tijd niet zo met de hobby bezig en loop wat achter denk ik dag
Satfreakholl Geplaatst: 29 september 2008 Auteur Geplaatst: 29 september 2008 de kaart lezer ziet hem als een irdeto kaart vreemd
Henksat Geplaatst: 29 september 2008 Geplaatst: 29 september 2008 Origineel bericht van: Satfreakholl op cccam werkt het zonder probleem Nou, ik heb hem ook enkele dagen in huis, hij loopt, maar zeker niet perfect. Op de Duitse boards lees je ook veel problemen, véél herconnecties naar de kaart. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Satfreakholl Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Geplaatst: 30 september 2008 ok dacht dat ik iets niet goed had moet zeggen op cccam loopt het zonder meer goed maar op newcs en gbox werkt het nog niet helaas en dat is net wat ik gebruik
Henksat Geplaatst: 30 september 2008 Geplaatst: 30 september 2008 Origineel bericht van: Satfreakholl moet zeggen op cccam loopt het zonder meer goed Nou hier dus niet, dan ben jij de enige denk ik. Volg je het process weleens via de webinterface van CCcam? Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast Opuske Geplaatst: 30 september 2008 Geplaatst: 30 september 2008 waarom probeer je eens niet met de nieuwe Mbox ? daar zou het wel goed op moeten werken.
Edwin Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 Inderdaad, op de laatste mbox beta's werken de nagra3 kaarten van premiere. Mbox is een emu die werkt volgens het gbox protocol. Verleden jaar is er een eerste beta uitgekomen van dit project. Daarna heeft het wat stil gelegen, maar sedert deze zomer is men volop mbox op punt aan het stellen. Gisteren is er nog een beta versie uitgekomen, en die schijnt goed te werken. Mbox heeft veel overeenkomsten met gbox: zelfde protocol, kan dus zonder problemen verbinding maken met gbox. Ook kan men de oude cwshare blijven gebruiken. Er zijn wel enkele verschillen ook: mbox werkt met newcs als cardreader, maar heeft die weer als een local en niet op distance 1. Er zijn nog enkele extra's. De mensen die houden van experimenteren moeten het maar eens bekijken. Zeer zeker de moeite waard. Edwin
Ossie Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 Ik heb de nieuwe premiere kaart nu draaien met newcs 1.61 en ik moet zeggen dat ik niet mag klagen tot nu toe. ik heb hem in een mastera zitten op 6.00Mhz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen