JohnO Geplaatst: 30 september 2008 Geplaatst: 30 september 2008 Ha allemaal, Ik heb een vreemde ervaring met mijn Nec tft monitor 19 inch Sinds enige dagen houd hij de "oude " beelden vast en schrijft recentere beelden erover heen. Dus bij een pagina wissel blijft de vorige pagina flauw op de achtergrond in beeld en de nieuwe komt er scherp voor. Soms wel tot 3 a 4 verschillende beelden door elkaar heen. Weet iemand waar te zoeken of hoe dit verversings probleem op te lossen is? Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Snurker Geplaatst: 30 september 2008 Geplaatst: 30 september 2008 Meestal de hoofdvoeding van het scherm zelf dus niet de electronica van de aansturing, maar de voeding 5 of 12 volt ( meestal een paar parallel draadjes )die naar de connector van het LCD element loopt Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
JohnO Geplaatst: 1 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2008 hoi Bedankt voor je reactie Bedoel je dat ik een paar draadjes opnieuw moet solderen? Wat kan ik doen om het probleem te verhelpen in de hoofdvoeding van het scherm zelf? Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Snurker Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 Bij de aansturing naar het LCD scherm zitten verschillende gewartelde draadjes.. die laat je met rust, want dat werkt goed. Maar er zijn ook een paar draadjes die parallel zitten en niet gewarteld... meet daar de spanning..als dat NUL is volg dan waar die leidingen naartoe lopen, want er moet minstens 5 volt op staan Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
JohnO Geplaatst: 1 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2008 Ah dank je wel Dat bedoel je Is nu helemaal duidelijk. Bedankt voor je tip gr Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen