Ga naar inhoud

Tariefsverlaging bellen naar de service lijn.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In de nieuwe nieuwsbrief van Cds staat dat voor het bellen naar de service lijn het tarief verlaagd is.

Citaat:
TARIEFSVERLAGING

Het tarief van de servicelijn voor abonnees mét een abonnement van CanalDigitaal wordt per direct verlaagd naar € 0,15 per minuut.

Abonnees zónder abonnement kunnen vanaf heden contact opnemen met de klantenservice voor het vaste bedrag van € 1,30 per gesprek, ongeacht de duur van het gesprek.

Het tarief van de verkoopinformatielijn voor nieuwe klanten is ook verlaagd naar

€ 0,15 per minuut.

U kunt ook geheel gratis contact met ons opnemen via

Mijn CanalDigitaal.

Nu is het maar te hopen dat de wachttijd niet te lang wordt anders schiet het nog niet op! laugh

Geplaatst:

kan je beter bellen naar de niet abbonee nr van €1.30 per minuut. weet je tenminste wat je kosten zijn smile

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, Cahors Big Bisat: 7W ,08W, 4.8E ,9E ,13E ,19E, 23.5E ,28.2E.

Geplaatst:

Toch heel goed dat ze dit doen.

Ik zag ook een enquete over de HD zenders. Hopelijk doen ze wat met de resultaten. Kom maar op met Eurosport HD!!

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Geplaatst:

Inderdaad kun je dan beter naar de niet abonneelijn bellen voor 1.30. Met 10 minuten bellen/wachttijd heb je het er al uit en teluit je winst. Jammer.... Beter was betaalde abonnees 50 Cent of zo...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: wim g
Origineel bericht van: youriy
"service" waar je voor moet betalen is sowieso geen service.

Daar ben ik helemaal mee eens!!!!!

mvrgr Wimg

Dat gaat natuurlijk niet, die kosten moeten toch ook enigszins worden gedekt en ik heb er geen zin dat dat via het abonnementsgeld gaat.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Gast thomas999
Geplaatst:

Aan de andere kant, als ze een gratis 0800-nummer zouden gebruiken kwam je helemaal niet meer aan de beurt....

Geplaatst:

Je kunt nog altijd "gratis" e-mailen via MyCanalDigitaal... dus het is jouw keuze om duurder te bellen ;-)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen