Ga naar inhoud


[TF7710HDPVR] loopt vast tijdens "vertraagd afspelen"


Gast Peter Ke

Aanbevolen berichten

Sinds een paar weken (na terugkomst van vakantie) hangt mijn TF7710 HDPVR zich consequent op tijdens het vertraagd afspelen van een uitzending (een van de Nederlandse kanalen). In dit geval heeft de ontvanger meestal circa 10 minuten (na het intoetsen van de pause toets) opgenomen waarna wij beginnen van het bekijken van het betreffende programma. Na circa 3 minuten bevriest het beeld en reageert de ontvanger alleen op de uittoets van de afstand bediening. Soms moet de netspanning uitgeschakeld worden. Na opnieuw inschakelen controleert de ontvanger hierna de "mappen" waarna de ontvanger weer werkt.

 

Het vreemde is dat geen wijzigingen zijn gedaan in de ontvanger voordat dit probleem begon. Tijdens "live" tv kijken loopt de ontvanger overigens nooit vast.

 

Firmware versie upgrade naar de versie van 19-8-08 geeft geen verbetering. Het terugzetten van de versie van 27-3-08 evenmin.

De ontvanger heeft de hardware aanpassing gehad van een paar maanden geleden gehad.

 

 

Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

 

Alvast bedankt voor uw reactie.

 

peter

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn 7710 doet het zelfde maar dan bij versneld afspelen van een opgenomen progamma of film verder doet de ontvanger wat hij moet doen (laatste firmeware en hardware update.)

De ontvanger bevriest en doet niets meer alleen te herstellen met de spanning eraf/erop.

TF 7710 HDPVR 160 GB powercam.

 

mvrgr Wimg

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook vastlopers gehad bij het versneld spoelen en moest toen ook de TF uitschakelen.Bij het opnieuw inschakelen kreeg ik dan dikwijls de melding dat de HD niet kon gededecteerd worden. Ten einde raad heb ik de TF opengemaakt en de seagate (oem versie)vervangen door een western digital en nu werkt alles reeds meer dan een week zonder problemen.

TF7710HDPVR(HD Western digital Sata II 16MB 500GB)- Aston modue 2.26 met TVV - Astra 1/2/3/hotbird/eurobird 1/eurobird 9A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de "After recording time" op 10 minuten gezet, deze stond op 4 minuten.

Na het aanpassen naar 10 min is het vastlopen niet meer voorgekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...