Gast sattaz Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 Vanmorgen zag ik toevallig dat op Astra 23,5 Oost een nieuwe transponder in gebruik is. Alleen op SatCoDX blijkt deze al vermeld te staan. Op de andere sites zoals Flysat , KingOfSat en Lyngsat blijkt deze nog niet te staan. Op dit moment bevat de transponder 3 Tsjechische televisiezenders. 11797 H - 27500 SR - 3/4 FEC JOJ JOJ Plus Z 1 Met vriendelijke groeten sattaz
Gast sattaz Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 Op Flysat staat het nu ook vermeld. Ik verwacht dat KingOfSat en Lyngsat spoedig zullen volgen. Met vriendelijke groeten sattaz
digitaal kijker Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 dacht dat voor nova pakket was die ook HD zenders gaat starten op 23.5 Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Elwin Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 Zijn deze zenders FTA? Of komen die in een Tsjechisch pakket?
Gast sattaz Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 Origineel bericht van: digitaal kijker dacht dat voor nova pakket was die ook HD zenders gaat starten op 23.5 Origineel bericht van: Elwin Zijn deze zenders FTA? Of komen die in een Tsjechisch pakket? @digitaal kijker & Elwin, Nova HD zit eveneens op de transponder. JOJ zendt op dit moment gecodeerd uit, JOJ Plus en Z 1 ongecodeerd. Meer weet ik ook niet. Op Internet zal wel meer info te vinden zijn maar daar heb ik niet naar gezocht. Met vriendelijke groeten sattaz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen