puk5600 Geplaatst: 1 oktober 2008 Geplaatst: 1 oktober 2008 Ik heb hier 4 maxdigital duo lnb's liggen waar ik de verticale band van astra 3 niet mee te pakken krijg. Met de eerste die ik weg gehangen heb had ik ook problemen maar op een of andere manier heb ik dat toen verholpen maar hoe wist op dat moment ook niet. LNB's kapot zou kunnen maar toch raar dat ze het allemaal hebben. Iemand een suggestie.
Moderator ceesv Geplaatst: 1 oktober 2008 Moderator Geplaatst: 1 oktober 2008 Misschien zijn het geen dual lbn's, maar lnb's, bedoeld voor een switch. Dan ontbreekt de ingebouwde v/h (13/18 Volt)switch en heb je een lnb met aparte v en h uitgang. Probeer eens de andere uitgang en kijk eens wat je daar op ontvangt. 2e mogelijkheid is dat door een slecht contact of een defect de receiver op 18 volt antennespanning voor de h polarisatie blijft hangen en voor v niet terugschakelt naar 13 volt antenne spanning. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 2 oktober 2008 Moderator Geplaatst: 2 oktober 2008 Nog even een aanvulling, ik heb nog even gegoogeld, en begrijp nu, dat het een lnb voor 2 sat. posities is. Heb je de lnb een beetje "gekanteld"? Je moet ongeveer een hoek instellen van ongeveer 11 graden.(Skew) Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
puk5600 Geplaatst: 6 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2008 Het is zon astra 1 astra 3 lnb geval. Die skew heb ik hem ook gegeven. Ik heb hem optimaal uitgericht met de horizon meter zon geel geval. Alles komt volle bak binnen behalve astra 3 verticaal niet.
columbo Geplaatst: 7 oktober 2008 Geplaatst: 7 oktober 2008 probeer eens een {ander} merk LNB,dus niet een vd gamma of zo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen