Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten


Geplaatst:

Als je lastig wordt gevallen op dat nummer misschien niet, maar dan zal je wel bewijzen moeten hebben en je zal wel aangifte bij de politie hierover moeten doen. Misschien heeft de KPN hiervoor wel een soort regeling.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Geplaatst:

en als je ze te pakken krijg, ik probeer kpn al 2 dagen te bellen, maar krijg dan te horen dat het te druk is en dat ik het later nogmaals moet proberen.

 

dus het kost in ieder geval al belminuten.

Geplaatst:

Wie probeer je te bellen? KPN?

 

Dat is inderdaad lastig, gelukkig hebben ze het tarief verlaagd naar 1 cent per minuut.

 

Het grootste probleem is dat er ook hier weer sprake is van een call center met ondeskundig en soms horkerig personeel.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Nog even ter illustratie van de handelswijze van KPN onderstaand een eerder door mij geposte relaas over KPN.

 

Het is overal wat! Zo heb ik op dit moment een probleem met KPN waar ik maar niet uitkom.

 

Bijna twee maanden geleden ben ik overgestapt op internetplus bellen extra, ik kwam van ADSL planet. Ik weet inmiddels dat mijn abo erg duur is maar als je er interactieve tv bijneemt en dan ook nog eens weet dat digitenne gratis wordt is het voor mij een acceptabel pakket.

 

Nu hebben ze een fout gemaakt met het oude planet klantnummer, het bleek dat aan dat klantnummer de lijn hing. Bij het beëindigen van het planet contract is ook de telefoonlijn opgezegd! Resultaat: geen signaal meer op de lijn, dus niet bellen en geen internet.......argggghh!

 

En dan begint de ellende, na vele afdelingen te hebben gesproken en vele, vele ergenissen te hebben verwerkt ben ik nu helemaal losgekoppeld en is een nieuwe order aangemaakt. Alleen gaat dat 3 tot 4 weken duren, moet ik de huidige experia box opsturen enz. enz. Ik leen nu een poort van de experia box van mijn buurman want ik kan echt niet zonder internet.

 

KPN heeft de fout gemaakt, ik niet, en dan toch die ellende. Even switchen is er niet bij, ik heb Telfort gebeld maar dat duurt nog langer en bovendien wil ik interactieve tv vanwege het voetbal, Telfort gaf mij de tip over te stappen naar UPC kabel want dan heb je binnen een week signaal, in onze gemeente is er echter geen digikabel en bovendien ben ik blij dat ik van UPC af ben door de ellende die ik vroeger had met de kabel.

 

Grootste probleem vind ik dat er geen balie is waar men je kan helpen zoals bij bijvoorbeeld de belastingdienst, je bent volledig overgeleverd en dan vind ik beangstigend.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Gast Agent Mike
Geplaatst:

exact hetzelfde meegemaakt toen ik overstapte van xs4all naar kpn..

jaar erop naar tele2.

dacht dat ik het zelfde (of erger) zou meemaken, maar niets van dit alles.

nog nooit zo'n goede verhuizing (qua adsl) meegemaakt.

maar over tele2 hoor je soms ook wel andere dingen.

 

overal gaat wel eens wat fout.

Geplaatst:

Praat niet over ziggo ze hebben aardige beantwoorders die geen of nauwelijks verstand van zaken hebben.

Heb je het duurste abbo van internet kan je inderdaad niet klagen over de snelheid..............maar een mailserver aan de gang krijgen of met linux rechtstreeks verbinding maken met de FTP server ho maar dat kan niet poorten zijn geblokkeerd.......waar heb ik dan nog snel internet voor nodig ???En dit alles duurt enige tijd voordat je iemand aan de telefoon krijgt die je dat wel kan vertellen.

Heel de boel op gezegt dus vanaf 1 november geen ziggo meer...

 

Maar even on topic.

Heb de laatste tijd ook een probleem neer gelegt bij KPN over het verhuizen van telefoonnumers naar een ander netnummer, volgens KPN was dit eerst wel mogelijk toen puntje bij paaltje kwam weer niet want het waren ISDN nummers en dat kan dan weer niet.

Zomaar een nummer wijzigen kan ook niet zonder goede reden, wanneer je kunt aantonen dat je wordt lastig gevallen door bij te houden data en tijdstippen waarop je wordt lastig gevallen kunnen ze dit nakijken en kan eventueel met bijbetaling van nummer worden verandert.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...