Ga naar inhoud

'Wie helpt mij aan alternatieve software voor Comwell mc50?

Aanbevolen berichten

Gast hakensteker
Geplaatst:

Hallo.

De satelliet ontv Comwell wordt door de importeur niet meer ondersteund, maar er schijnt alternative software te zijn voor comwell mc50 zodat je de kanalen kan verplaatsen. wie kan mij aan deze software helpen.

En is het mogelijk om de software van de satelliet ontv uite lezen, en deze bijv op te slaan op de pc.

graag info

groet

Bill

• 2 maanden later...

Gast hakensteker
Geplaatst:

de he@d ontvanger is mij als merk niet bekend. maar maar met een beetje zoeken kom je er wel. Maar weet je ook welk type ik dan moet hebben, want ik zie nogal wat verschillende type staan.

bedankt

Bill

Geplaatst:

Als ik me niet vergis is dat voor de mc 50 software van de He@d hd 3500 plus en voor de mc40 hd 2000 plus.

Google op He@d digital en dan de eerst hit.

Verkeert kan er weinig gaan volgens mij want als je verkeerde software probeert ,zegt hij dat het een verkeert model is.

Voor de zekerheid wil ik morgen nog wel even voor je kijken.

Als je het toch probeert lees dan eerst de orginele software dan even uit en sla die op.

Gast hakensteker
Geplaatst:

ik hoor graag nog van je. Ik heb een nulmodem kabel besteld en dan ga ik het proberen. het is nu zo dat de ned zenders helemaal niet meer worden geladen, dus ik moet er wat mee aan. Maar als nog wat aanvullende info heb waar ik op moet lettten. en heb je speciaal prog nodig om te lezen cq schrijven.

Bill

Geplaatst:

De software die je moet hebben is voor de mc50 is van de He@d hd 3500 plus may 2008.

Download tool v2.3 om de software er in te zettten of uit te lezen.

En de settings editor v3.1 om de zenders er in te zetten of uit te lezen .

Deze software heeft GEEN fastscan meer dus je zult eerst zelf de zender op volgorde moeten zetten met de set-editor of met de ontvanger.

Software staat alle 3 op de site van He@d-digital.com

Het antwoord duurde wat langer dan verwacht ,maar dan heb je ook wat :D

Probeer eerst je orginele software uit lezen en bewaren dan kun je altijd nog terug ,want de site comwell.nl waar de orginele software stond is er volgens mij niet meer.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Gast hakensteker
Geplaatst:

ik wil u hartelijk bedanken voor deze nuttige informatie, het is gelukt, en de zenders zijn nu te plaatsen waar je het zelf wilt.

groet

Bill

Gast Satman2003
Geplaatst:

Fijn om te horen dat je met die software ook de zenders kan verplaatsen!

Werkt de nederlandse kaart met deze software ook nog gewoon in de Comwell ?

Gast hakensteker
Geplaatst:

http://www.satdigitalmedia.com/

hier is software te vinden voor de comwell.

De taal is alleen engels, als iemand een editor weet om de hexfiles te bewerken?

De kanalen zijn vrij te verplaatsen, en er zit geen fast scan meer in. Als je nu een fastscan doet, dan heb je niet alle ned zenders meer.

Van comwell zelf hoef je niks meer te verwachten.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Satman2003
Fijn om te horen dat je met die software ook de zenders kan verplaatsen!

Werkt de nederlandse kaart met deze software ook nog gewoon in de Comwell ?

Ja ,alleen volgens mij de nieuwe seca 3 kaarten niet
  • 2 weken later...
Gast hakensteker
Geplaatst:

de ontvanger blijft wel werken met de nieuwe seca3 kaart, bij het wisselen van kanalen duurt het wel even voor dat je beeld hebt. maar het werkt.

• 1 maand later...
Geplaatst:

die HD2000+ software staat niet meer op de HE@D website.....

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen