Ga naar inhoud


'Wie helpt mij aan alternatieve software voor Comwell mc50?


Gast hakensteker

Aanbevolen berichten

Ik heb momenteel op een ander forum de HD2000Plus software gevonden, maar die krijg ik er niet in...

 

moet er eerst nog iets aangepast worden??

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast hakensteker

Ik weet niet of de mc40 met andere software werkt dan mc50, de mc 40 heeft geen kaartlezer, maar als mij de link kan sturen waar de 2000 plus staat kan ik dat in de mc50 uit proberen of dat wel lukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

MC40 heeft wel een kaartlezer, maar er kan geen CI module in....

 

 

software staat hier, alleen wel account nodig om te downloaden..

in dat topic staan ook eerdere versies, maar die werken ook niet..

 

heb al verschillende sw geprobeerd, kan zo nog wel een andere mc40 proberen, kijken of die het wel doet...

 

 

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net een aantal geprobeerd, van verschillende serienr´s..

van een van de eerste tot een van de latere series..

 

allemaal hetzelfde resultaat "No Matched Mode"

 

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

mc50 kan niet naar sab...

 

mc35/45 kunnen omgezet worden naar SAB

en mc40/50 naar he@d software..

voor de mc50 zou het de head3500 oid moeten zijn.. die heb ik helaas niet voor je...

de mc40 is de head2000, die heb ik evt wel maar denk niet dat dat gaat werken....

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil eerst kijken welke firmware er aanwezig is. Dus welke loader heb ik nodig om dit uit te kunnen voeren. Ik heb de SetEditHeadPlus maar daar krijg ik niets mee uit de reciever. Ik las iets over de V2.3, is die wel te gebruiken, en is er een aanwezig? Wil dus eerst de FW veilig stellen voordat ik iets ga veranderen. bvd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...