blitzteam Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 Hallo ik heb een foutje gemaakt met flashen van een dsx 6073/03a. Op het display staat out of order, nou had ik begrepen dat dit alleen met een oslink te verhelpen is. Deze oslink, moet dat een bepaald type zijn, waar is deze te verkrijgen Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Poetsdoekje Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 Origineel bericht van: blitzteam Hallo ik heb een foutje gemaakt met flashen van een dsx 6073/03a. Op het display staat out of order, nou had ik begrepen dat dit alleen met een oslink te verhelpen is. Deze oslink, moet dat een bepaald type zijn, waar is deze te verkrijgen Misschien dat je een oproep plaatst aan de overige sat4all leden die een oslink bezitten, en die je misschien wel willen helpen. Verder is een ook een z.g. Oslink netwerk, (bij lex ofzo?) dat zijn mensen die allemaal een oslink bezitten en die anderen daarmee helpen met vriendelijke groet van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
blitzteam Geplaatst: 2 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2008 Bij deze, plaats ik een oproep. Wie kan deze " kluns" effe helpen met een oslink . Heb per vergissing verkeerde software geladen. Ik woon in de omgeving van Maastricht. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
lemoi Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 als je ooit in de buurt bent van 's-hertogenbosch kan ik je wel helpen. Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand Philips 7072, 2000, 5400 (7005) Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF
guykers Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Als het geen superspoed heeft, kom komende week wel in maastricht met een oslink voorbij. gegevens uitwisseling per pm nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
blitzteam Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2008 Bedankt voor het aanbod,inmiddels iemand aan de andere kant van de grens gevonden, die me uit mijn lijden verlost heeft. Toppie voor de degene die me wilde helpen, en natuurlijk ook voor die gene aan de Belgische zijde. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen