Gast silver79 Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 Hallo, ik heb over het algemeen geen probleem met opnames, maar telkens op het einde van de maand (september) en ik op de 1ste van de volgende maand (oktober) mijn update van mijn tv vlaanderen kaart krijg, zijn al mijn opnames van de vorige maand zwart en niet meer te bekijken. Ik heb zelf een nieuwe activering moeten doen want mijn update kwam niet automatisch deze maand. Hoe los ik dit op zodat ik die opnames van september weer kan bekijken? PS: ik heb een powercam pro
winwiz Geplaatst: 3 oktober 2008 Geplaatst: 3 oktober 2008 Zorgen dat ze niet gecodeerd zijn. Let op het dollartekentje... zie ook faq Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast silver79 Geplaatst: 5 oktober 2008 Geplaatst: 5 oktober 2008 Hoe decodeer je opnames met de 7710? Ik had vroeger een arion 9280 en daar stond een optie "decoderen" in het menu Maar bij de topfield zie ik nergens zoiets staan
winwiz Geplaatst: 6 oktober 2008 Geplaatst: 6 oktober 2008 Deze vraag is dus al beantwoord in een ander topic voor je. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen