Ga naar inhoud


Canal Digitaal Zenderlijst.


di-on-air

Aanbevolen berichten


  • Reacties 93
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Elwin
TV Vlaanderen doet het inderdaad net iets beter qua zaplijst, misschien wel iets té goed, want zenders als Super Sexy TV en Amore TV zitten ook in de zaplijst... shocked

De zaplijst van TVV is hier te vinden. wink


Onlangs heb ik de klantenservice Van Canal Digitaal deze e-mail gestuurt.
Ik heb een Phillips DRS 2211 met een duo LNB.
Onlangs vroeg ik u of het mogelijk was om de Oostenrijkse RTL''s Pro7, Kabel1, Vox en Sat1 en ook de Zwitserse toetevoegen aan de zaplijst.
Ik kreeg als antwoord: "Als er meer meldingen hierover binnenkomen nemen wij dit in behandeling"
Nu heb ik wel ongevraagd de Engelse zenders van de 28,2 graden (500 t/m 611) en de Hotbird (800 t/m 924) in mij zaplijst staan.
IK KAN DEZE ZENDERS NIET EENS MET MIJN PHILLIPS DSR 2211 ONTVANGEN.
Ben ik verplicht om een andere ontvanger te kopen.
Wat moet ik daar dan mee?
Ook zijn de zenders Yavido (145), Jamba TV (146), Hitradio OE3 (162), Anixe SD (169) en Yes Italia (204) aan mijn zaplijst toegevoegd.
Prima zaak, maar vraag mij af, of hier "veel meldingen over binnengekomen zijn"

Mijn vraag is: Is het dan ook niet mogelijk om de Oostenrijkse RTL, RTL2, Super RTL, Sat1, Pro7, Kabel1, Vox en de Zwitserse Sat1, Pro7 en Kabel1, Tirol TV en Chambre TV in de snelzaplijst toetevoegen?
Al vast bedankt

Dit was het antwoord van Canal Digitaal:
Wij hebben uw email in goede ontvangen en kunnen u het volgende berichten.
De door u vermelde zenders worden niet door Canal Digitaal Nederland aangeboden.
Dit wil uiteraard niet zeggen dat het technisch niet mogelijk is om deze zenders te ontvangen.
Helaas hebben wij - omdat dit geen deel uitmaakt van ons zenderaanbod - geen informatie over de technische benodigdheden daaromtrend.
Wij adviseren u hierover bij uw dealer of installateur informatie in te winnen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.



Canal Digitaal kan wel een hoop zenders van andere satellieten aan mijn zenderlijst toevoegen.
Maar het is teveel gevraagd om FTA zenders van de Astra 1 aan de snelzaplijst toetevoegen.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dwendy
......maar het is teveel gevraagd om FTA zenders van de Astra 1 aan de snelzaplijst toe te voegen.

Je gaat de inhoud van een zaplijst toch niet aan een derde toevertrouwen? Maak gewoon je eigen favorietenlijst(en), en zorg dat daar niemand aan komt!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
Origineel bericht van: dwendy
......maar het is teveel gevraagd om FTA zenders van de Astra 1 aan de snelzaplijst toe te voegen.

Je gaat de inhoud van een zaplijst toch niet aan een derde toevertrouwen? Maak gewoon je eigen favorietenlijst(en), en zorg dat daar niemand aan komt!


Volgens mij is het probleem dat je bij een Philips DSR 2211 ontvanger één favorietenlijst kunt maken, maar die favorietenlijst is zo crappy dat je die alleen kunt maken uit zenders uit de CDS-zenderlijst, want het is niet te doen om met handmatig zoeken de Oostenrijkse RTL en Sat 1-zenders erin te zetten...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Volgens mij is het probleem dat je bij een Philips DSR 2211 ontvanger één favorietenlijst kunt maken, maar die favorietenlijst is zo crappy dat je die alleen kunt maken uit zenders uit de CDS-zenderlijst, want het is niet te doen om met handmatig zoeken de Oostenrijkse RTL en Sat 1-zenders erin te zetten...

Lijkt me een fijn apparaat: snel naar de winkel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Volgens mij is het probleem dat je bij een Philips DSR 2211 ontvanger één favorietenlijst kunt maken, maar die favorietenlijst is zo crappy dat je die alleen kunt maken uit zenders uit de CDS-zenderlijst, want het is niet te doen om met handmatig zoeken de Oostenrijkse RTL en Sat 1-zenders erin te zetten...

 

Elwin begrijpt mijn probleem.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien toch is kijken voor een ontvanger met nét iets meer mogelijkheden? Er zijn ook goedgekeurde ontvangers zonder die onhandige werking van menu's enzo. Voorbeeld wat ook irritant is bij die ontvangers: zenders inladen, wil je één zender toevoegen, moet je 20 minuten wachten totdat ie alléén Astra 1 heeft afgezocht... cry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Misschien toch is kijken voor een ontvanger met nét iets meer mogelijkheden? Er zijn ook goedgekeurde ontvangers zonder die onhandige werking van menu's enzo. Voorbeeld wat ook irritant is bij die ontvangers: zenders inladen, wil je één zender toevoegen, moet je 20 minuten wachten totdat ie alléén Astra 1 heeft afgezocht... cry


Als ze dan ook eens een ontvanger maken die NagraGuide ondersteunt...dan heb je tenminste een fatsoenlijke EPG.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

CD heeft update van haar fastscan live gezet. Servus HD begint maandag met haar uitzendingen:

 

Positiewijzigingen:

170 RTL Tele Letzebuerg naar 172

171 TV5Monde Europe naar 174

172 TV5Monde (F B CH) naar 175

173 ARTE (F) naar 176

151 Bibel TV naar 188

 

Toevoegingen:

170 Servus TV HD

171 Servus TV SD

173 Chamber TV

383 RTL Radio Letzebuerg

 

Naamswijzigingen:

 

 

Frequentiewijzigingen:

883 RTS Sat

222 Medi 1 Sat

220 TA3

 

Verwijderingen:

801 F Men (kanaal bestaat niet meer)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom maakt Canal Digitaal niet meer ruimte voor ALLE HD zenders, zodat deze bij elkaar staan?

Bijvoorbeeld tussen de 81 en 100.

Nu staat MTVN HD op 23, Anixe HD op 168, Servus TV HD op 170 en Eins Festval HD op 493.

En nog steeds geen RTL,Sat1,Pro7, Kabel1 Austria erop. cry

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat Canal Digitaal niet de uitbater is van die HD zenders. CDS pronkt liever met andermans veren! Wachten tot er 1 of ander HD kanaal tijdelijk beschikbaar is als test. Binnen 1 minuut zetten ze dan groots op hun website dat ZIJ weer een extra kanaal toevoegen in HUN pakket. Laf, laaghartig en leugenachtig. En dan maar hopen dat hele bossen Himbo's en Bimbo's gauw een HD ontvanger bij CDS gaan aanschaffen..

 

Een stel klojo´s zijn het daar en alleen maar levensvatbaar omdat ze in Nederland het satelliet monopolie hebben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...