Ga naar inhoud


Canal Digitaal Zenderlijst.


di-on-air

Aanbevolen berichten


  • Reacties 93
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wordt het niet eens tijd dat de een of andere nerd wat alternatieve firmware produceert voor de DSR 7121?

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal graag alle Free to Air zenders graag in mijn snelzaplijst hebben staan en heb Canal Digitaal hierover gemaild.

 

Zowel TV Vlaanderen en Canal Digitaal gebruiken allebei de duo LNB en dus ook de Astra3. Waarom heeft TV Vlaanderen WEL en Canal Digitaal NIET alle Free to Air Zenders in de snelzaplijst staan? Ondanks dat de zaplijst van jullie steeds beter wordt (toevoeging Jamba TV,Yavido, Anixe, SalzburgTV, Chamber TV en Yes Italia) mis ik nog steeds bepaalde Free to Air zenders van de Astra1. De Duitse Homeshopping zenders, RTL,RTL2,SuperRTL,Sat1,Pro7,Kabel1,Vox Austria, Pro7,Sat1 en Kabel1 Zwitserland. Maak wat ruimte in de zaplijst. Schuif de Hotbirdzenders vanaf de 850 en de Astra2 zenders vanaf de 700. En er is ruimte. Hoef ik niet meer te zeuren. Al vast bedankt en doe er iets mee.

 

 

Dit was het antwoord van Canal Digitaal:

Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw verzonden e-mail.

Uw mening en die van andere abonnees is erg belangrijk voor ons en stellen ons in staat om ons product en onze service continu te verbeteren.

We stellen het dan ook zeer op prijs dat u uw mening aan ons kenbaar hebt gemaakt.

 

Wat is dit nou van antwoord? madconfusedsick

 

 

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dwendy

Dit was het antwoord van Canal Digitaal:
Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw verzonden e-mail.
Uw mening en die van andere abonnees is erg belangrijk voor ons en stellen ons in staat om ons product en onze service continu te verbeteren.
We stellen het dan ook zeer op prijs dat u uw mening aan ons kenbaar hebt gemaakt.

Wat is dit nou van antwoord? madconfusedsick

Een beleefd "nee".

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat CDS antwoord is gewoon een knopdruk. het beste was dat ze de fastscanlijst met hun cds/tvv zenders zouden vullen .En dan een fta zoekfunctie in de ontvanger implanteren, voor wie dat wil en in de fta lijst zenderverplaatsen toelieten, op die 4 satellieten zitten misschien 1200 zenders fta en 700 radio`s (is een gok)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch begrijp ik het niet.

Zowel Canal Digitaal als TV Vlaanderen gebruiken dezelfde gecertificeerde ontvangers.

Dan moet het toch gewoon technisch mogelijk zijn dat Canal Digitaal net als TV VLaanderen alle FTA zenders in de snelzaplijst kan zetten? crazy

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dwendy
Wat is dit nou van antwoord? madconfusedsick


Dat houdt in dat het mailtje door hun spamfilter (als ze die al hebben) is heengekomen,
en dat hun mailserver het standaard antwoord heeft teruggestuurd
Je denkt toch niet echt dat ze het lezen? shocked

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is het wel , maar de ontvanger zoekt naar de scanlijst van de kaart die er in zit , en nederlanders hebben een iets andere voorkeur, en daarom zullen die scanlijsten wel door twee verschillende personen gemaakt worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat houdt in dat het mailtje door hun spamfilter (als ze die al hebben) is heengekomen,

en dat hun mailserver het standaard antwoord heeft teruggestuurd

Je denkt toch niet echt dat ze het lezen? shocked

 

vGnp

 

Dat mag dan wel zo zijn, ik stuur gewoon weer opnieuw een mailtje, net zolang ik het voormekaar heb cool

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dwendy
Dat mag dan wel zo zijn, ik stuur gewoon weer opnieuw een mailtje, net zolang ik het voormekaar heb cool


Je gelooft toch niet dat ze omdat jij dat wil voor iedereen de zenderlijst aan gaan passen.
Ook kun je toch zelf je zenderlijst aanpassen gewoon inlezen niet snel maar langzaam dan haalt hij alle FTA zenders op.
Ja dat ge email zal niet veel helpen je krijgt gewoon een standaard antwoordt. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Dat kan wel zo zijn, toch heb ik opnieuw een email gestuurd:

 

Wanneer komem in de fastscanlijst de zenders RTL, RTL2, Super RTL, Sat1, Pro7, Vox, Kabel1 AUSTRIA en de Zwitserse Sat1, Pro7 en Kabel1? Er is ruimte genoeg in de fastscanlijst: Zo niet, ik zal even helpen. 001-069 Canal Digitaal zenders 070-079 Regionale Omroepen 080-100 Canal Digitaal HD zenders 101-180 Duitse zenders 181-200 Oostenrijkse/Zwitserse zenders 201-220 Engelse (nieuws)zenders 221-240 Franse zenders 241-253 Spaanse zenders 255-260 Portugees, Italiaans, Turks 261-280 Pools, Tjechisch, Hongaars 281-300 Arabische zenders 301-400 Nederlandse/ Vlaamse radio 401-500 Duitse radio 501-600 Frans, Spaans en overige radio 650-800 Zenders Astra 28,2 graden 800-924 Zenders Hotbird 13

 

 

En dit was hun antwoord:

Wij bedanken u voor uw recente email.

In uw email geeft u aan meer zenders te willen ontvangen. CanalDigitaal gaat contracten aan met bepaalde zenders. Het is niet mogelijk om met alle zenders een contract aan te gaan, dit ligt namelijk ook aan de zender zelf.

 

Mijn vraag is: Gaat Canaal Digitaal contracten aan met Free to Air zenders? confusedcrazy

Want dat zijn RTL, RTL2, Super RTL, Sat1, Pro7, Kabel1 en Vox Austria toch?

 

Verders zit bij mij in de fastscanlijst op 208 Magyar TV2.

Deze zenders was 2 dagen te zien en vervolgens weer zwart.

Wat moeten we daar dan mee?

 

 

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men dacht waarschijnlijk dat m2 fta zou blijven, omdat ze weg zijn van de hotbird en nu op eurobird 9 zitten.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Toch eindelijk mijn zin gekregen mbt de RTL's Oostenrijk en Zwitserland.

Wel een beetje op de reserve bank maar toch:

471 RTL Ostereich

472 RTL2 Ostereich

473 Super RTL Ostereich

474 Sat1 Ostereich

475 Pro7 Ostereich

476 Kabel1 Ostereich

477 Vox Ostereich

480 Super RTL Schweiz

481 Sat1 Schweiz

482 Pro7 Schweiz

483 Kabel1 Schweiz

484 Vox Schweiz

smile

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Vanaf maandag 15 feb enkele wijzigingen in de fastscanlijst.

 

Boomerang naar 44

TV Oranje van 44 naar 45

Etalagekanaal van 45 naar 62.

 

Het lijkt mijn verders beter dat er 2 fastscanlijsten komen, een HD en een SD lijst, mbt de verwachte nieuwe HD zenders.

 

Met een SD ontvanger heb je niks aan HD zenders en andersom lijkt het mij ook, als je een zender in HD kunt bekijken, wat moet je dan nog met de SD versie? wink

 

Ook vraag ik mij af, waarom op mijn SD ontvanger ik ook de Astra2 en de Hotbird 13 zenderlijst erop heb staan, terwijl ik deze zenders met mijn Phillips DSR 2211 niet eens kan ontvangen. confused

 

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...