Ga naar inhoud


[Enigma2] PLi® Jade Final Images Suite 20081001 Rev.5635


hemertje

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: antonlamers
Origineel bericht van: pieterg
onze laatste release stand is wel stabiel, maar de stand van vandaag (en de laatste week) niet.


Welke versie kan ik het beste installeren?

Er is alleen maar een laatste release. De "stand van vandaag" is alleen maar intern.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 188
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: antonlamers
Origineel bericht van: pieterg
onze laatste release stand is wel stabiel, maar de stand van vandaag (en de laatste week) niet.


Welke versie kan ik het beste installeren?


Deze vraag heb ik ook, wat is nu de beste oplossing om het weer stabiel te krijgen?
Image opnieuw installeren ............ ?

Rudy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals Daf al aangeeft.

Als je naar pli-images.org gaat en daar de laatste image voor de 7025 of 800 uit de downloads haalt, ben je helemaal bij.

 

Intern hebben we dagelijks nieuwe images en zodra wij denken dat deze wat vernieuwends hebben en stabiel genoeg zijn, mogen jullie deze ook downloaden. Dat wordt dan wel weer hier gemeld.

PLinux member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: antonlamers
Zou dat niet kunnen liggen aan de nieuwste OoZoon. Ik heb OoZoon, Barry Allen en Pli. Ik heb nu de vorige release eropgezet en heb nog steeds hetzelfde probleem.


Is bij multiboot altijd lastig in te schatten, wij van het PLi team kunnen hier uiteraard geen rekening mee houden en supporten alleen PLi als flash-image, alleen dan kunnen we goede support geven.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar kan ik het bestand tuner configuratie vinden in de Dreambox 800 zodat ik die later weer terug kan zetten als ik er een nieuwe image in heb gezet.

 

Ik heb nu PLI Jade opnieuw geinstalleerd en moet de tuner configuratie van alle satellieten daarna opnieuw instellen.

 

Deze vraag heb ik al vaker gesteld, maar er is tot nu toe niemand die mij daar een antwoord op heeft gegeven, het staat niet in de zender lijst settings.

 

Rudy

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rongogo
Dit zou m moeten zijn als ik me niet vergis /etc/enigma2/settings
RGG


Hoi RGG,

/etc/enigma2/settings daar staan de zenderlijst settings.

Als ik een nieuwe image in de box zet en daarna mijn zenderlijst settings terug plaats gaan deze settings die jij bedoeld ook automatisch mee, maar daar staan niet de tuner configuratie settings van alle satellieten.
Anders hoef ik toch niet weer alle tuner configuratie's in te stellen per satelliet.

Rudy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: BMW850

/etc/enigma2/settings daar staan de zenderlijst settings.

Als ik een nieuwe image in de box zet en daarna mijn zenderlijst settings terug plaats gaan deze settings die jij bedoeld ook automatisch mee, maar daar staan niet de tuner configuratie settings van alle satellieten.
Anders hoef ik toch niet weer alle tuner configuratie's in te stellen per satelliet.
Rudy


Je bent er kort van geheugen of je snap het nog niet?
Lees dit nog maar eens.

Grts.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mobieltje
Origineel bericht van: BMW850

/etc/enigma2/settings daar staan de zenderlijst settings.

Als ik een nieuwe image in de box zet en daarna mijn zenderlijst settings terug plaats gaan deze settings die jij bedoeld ook automatisch mee, maar daar staan niet de tuner configuratie settings van alle satellieten.
Anders hoef ik toch niet weer alle tuner configuratie's in te stellen per satelliet.
Rudy


Je bent er kort van geheugen of je snap het nog niet?
Lees dit nog maar eens.

Grts.


Ik ben niet kort van geheugen want die URL die jij hier plaats kan ik mij nog wel herinneren, als ik de settings terug plaats die jij bedoeld (/etc/enigma2/settings) moet ik daarna nog steeds alle tuner configuratie settings instellen.

Nu snap ik ook waarom er weinig werd gereageerd op mijn vragen betreffende tuner configuratie settings omdat iedereen dacht dat het logisch was dat het /etc/enigma2/settings moest zijn, niet bij mij dus of de Dreambox 800 slaat het niet goed op.

Rudy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: BMW850
niet bij mij dus of de Dreambox 800 slaat het niet goed op.


Je doet wel een herstart Enigma?

Edit: Of liever eerst init 4 om enigma te killen, ná het kopieëren init 3 om weer wakker te worden.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: BMW850
niet bij mij dus of de Dreambox 800 slaat het niet goed op.


Je doet wel een herstart Enigma?


Nee ik doe geen herstart, dan zal dit het goede antwoord wel zijn, het kan soms iets simpels zijn waar je dan niet aan denkt als je een nieuwe image in de Dreambox zet.

Henksat bedankt, de volgende keer zal ik een herstart Enigma doen.

Rudy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dAF2000
Origineel bericht van: antonlamers
Origineel bericht van: pieterg
onze laatste release stand is wel stabiel, maar de stand van vandaag (en de laatste week) niet.


Welke versie kan ik het beste installeren?

Er is alleen maar een laatste release. De "stand van vandaag" is alleen maar intern.


Is het verstanding om de release van 31-10 te updaten naar de versie van 5-11?

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...